“Helt ok”

Kök: Steakhouse, Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 27 maj 2019

Bra om man gillar kött och potatis och klassiska rätter. Inte så spännande rätter och inte så bra vegitariskt. Trevlig och hjälpsam personal och restaurangen ligger lugnt till.

Tack Björn I

Omdömet skrevs 15 maj 2019

Fick tips utav en guide på Ving om Nikitas. Blev verkligen inte besviken. Tanken var att vi skulle ta en 3 rätters middag, men orkade bara förrätt och varmrätt, stora portioner . Bra tillagat kött i Nikitas special. Som avslutning blev det en Strawberry Margarita för mig och en Irish coffee till min man. Vi var verkligen nöjda båda två.Snabb service,trevlig personal.

Tack Edvin66
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Väldigt stora portioner till ett billigt pris. Fantastisk service med hyggelig personell. Koselig atmosfäre.

Tack 790filippa_
Omdömet skrevs 5 maj 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig personal. Maten var otroligt vällagad. Snabb service trevlig personal. Rekommenderade oss fortsättning av kvällen till en annan bar med livemusik. Går gärna hit igen. Rekommenderar att äta här när ni är i Ayia napa. Bra priser på all mat. Vi tog en trerätters meny men de såg på oss att vi inte var sugna på efterrätten så de erbjöd oss att byta ut den mot en frozen Marguerita. Mycket bra val!

Tack 682katarinar
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Helt underbar mat och trevlig personal men framförallt god och mysig stämning. Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Carl G

Resenärer som tittade på Nikitas tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Nikitas? Berätta vad du tyckte!