Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Google
Sätt du kan uppleva Nissi Beach på
från 78,52 US$
Mer information
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt fin strand men tyvärr alldeles för mycket folk och de spelar otroligt hög musik med skrika DJs. Maten var inte heller den bästa. De flesta ingredienser till de flesta drinkar var slut. Det var även algblomning i vattnet vilket inte var det roligaste.

1  Tack Emma C
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Bra och trevlig strand. Jätteblått vatten och roligt med en ö som man kan gå över till för att upptäcka. Dock mycket folk men solstolarna var billiga och maten som var tillgänglig var ej dyr.

Tack elsa e
Omdömet skrevs 16 juni 2017

fint men på tok för för mkt om pengar inte ens en dusch !!!
man betalar för en solsäng 5 eur sedan 0.5 euro för en dusch no way inte snål men ngn måtta får det vara välj sandy beach och Resturang Cafe del mar grymt bra

1  Tack K7099KKtonyw
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Ungdomarnas paradis. Vi är medelålders och söker oss till lugnare ställen. Vattnet är pefekt vilket även stranden är.

1  Tack Mats H
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Fin strand, men mkt folk. Man behöver vara ute i god tid för att få plats i solsängarna.
Gott om restauranger och aktiviteter. Mkt fint vatten!

1  Tack 9anetted