“Medelmåttigt”

Kök: Pizza
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Som vilket pizzahut som helst.
Lite oengagerad personal.
Maten va ok, varken mer eller mindre. Kändes trångt

Datum för besöket: september 2017
Tack 654susanneb

Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Åt en Hawaii pizza som var gudomligt god, men min mor åt en som tyvärr inte smakade så bra, det var en liten portion som var smaklös. Självklart är detta en pizza resturang, men vilken mat man än väljer ska ha smak tycker jag

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Minette N
Omdömet skrevs 14 augusti 2015 från mobil enhet

Älskar pizza hut, var lite orolig för att det kanske inte skulle vara lika gott som i Sverige, men kunde inte ha mer fel. Sååå gott, testa greek delight pan pizza!

Datum för besöket: augusti 2015
Tack magmo1
Omdömet skrevs 13 augusti 2015 från mobil enhet

Det var lite mindre än vårt Pizza Hut hemma och det var lite rörigt såg det ut som.
Vi skulle få vår mat på en kvart men det tog fyrtio minuter. Tur att vi var på semester och inte hade bråttom!
Väldigt varmt inomhus eftersom det inte fanns varken AC eller fläktar.
Som tur var hade vi bestämt att vi skulle ta med pizzan till hotellet. Vi bodde på Sunprime så det var nära.
Annars var pizzan jättegod!

Datum för besöket: augusti 2015
Tack Annika O Magnus S
Omdömet skrevs 7 september 2014 från mobil enhet

Vart "välkomnade" av en väldigt otrevlig kille. Vi fick vänta ca 15 minuter med stängd meny innan han kom för att ta beställningar. Jag beställde grillad kyckling och strips medan min syster tog pizza, min mat kom 7 minuter före hennes och var redan då kall. De kom aldrig och kollade läget och vi hade ingen särskild servitör utan 6 personer sprang omkring som hönor bland kanske 4 bord på ca. 3-6 personer i varje. Blev ignorerad av servitörer två gånger då jag ropade på dem och jag var säker att de hörde mig. Gästerna bredvid oss fick vänta 10 minuter på meny och satt och viftade minst lika länge innan dom kom och tog beställningar. Riktigt missnöjd! Pizzan var såklart God som alltid men med service som denna är det inte värt att äta. Vi fick dessutom be om notan tre gånger innan den kom.

Tack ida r

Resenärer som tittade på Pizza Hut tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Pizza Hut? Berätta vad du tyckte!