Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Var där med frun september 2012. Kvarglömda flaskor under sängen. Slitna rum då. Otrevlig personal. När jag hade ramlat av plasstolen och slagit nästan i huvudet på balkongen så gick jag ner och bad om ursäkt för stolen. Bra att du är ärlig sade dem utan att fråga hur jag mår. Aldrig mer där.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Dadanko
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Rymlig 2-rummare med balkong. A/C i varje rum. I köket fanns ugn men ingen micro, ej heller kaffebryggare. God buffe på hotellet, både lunch och middag. Nära till bussen. Vi åke till Sandy Bay varje dag.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack Ragnar K
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Fint, rent, sköna sängar.
Bra utbud i poolbaren.
Åt där flera dagar. Ok mat!
Poolen va dock inte ren. Sand och smuts på botten. Såg aldrig att de gjorde ren poolen.
Ok kök i lägenheterna. Stora lägenheter.
Fin SPA avdelning. Fint hotell på det stora hela.
Ligger extremt centralt i Agia Napa. Trots det så va det helt lugnt.
Vi hade en fin vecka här! Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 654susanneb
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

mycket fina rum, mycket bra personal bra priser om ej all incl, maten kunde kryddas bättre men annars var det mycket gott de också.
bra pooler, 10min gång till havet där kostade det 7euro, för 2solsängar o parasoll.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack michaelgulog
Omdömet skrevs 18 juni 2017

Mycket bra läge! Nära till allt; shopping, restauranger, hamnen, stranden mm. Hotellet var fräscht, men lite småtråkig personal som knappt fick fram ett godmorgon när man hälsade på dem. Otroligt slarvig städning! Kuddarna låg ofta lite nonchalant slängda på sängen. Sängarna var inte i vår mening "bäddade", bara dragit upp lakanet på sin plats. Varje dag när vi kom tillbaka hade städerskan lämnat balkongdörren öppen med en springa på ca 10-15 cm... även om vi bodde en våning upp, kändes det inte bra att de i princip lämnade vårt rum "olåst". Man blir inte heller glad när man kommer tillbaka från stranden och vill ta en dusch, och då upptäcker att de tagit alla handdukar men inte hängt upp nya :P .
Det var ofta lugnt vid poolen (slutet april-början maj) och aldrig problem att hitta en solsäng. Det fanns handdukar att låna (gratis) vid gymmet. Frukostbuffén var bra och hade det mesta; allt från kall till varm mat, kaffemaskin med många val mm.
Tyvärr otroligt dåligt wifi... fungerade endast bra på natten..
Tror inte vi kunde fått sämre rum, med utsikt över en stor mur och skugga 24 timmar om dygnet...
Lite tips under vistelsen:
Snabbaste vägen till stranden, dryga tio minuters promenad: Gå till vänster när ni går ut från hotellet, gå över gatan vid "Tommy's Pub", fortsätt rakt fram tills ni ser BestBuy på andra sidan. Gå då över dit och sen är det bara raken vägen ner till stranden (om man står med ryggen mot BestBuys ingång så är det till höger).
Vill man uppleva det rikliga, festliga utelivet tar man även då till vänster när man kommer ut från hotellet. Sen till vänster igen (istället för att gå över mot "Tommy's Pub") och sen är det bara raken vägen dit. Ett otroligt festligt kvarter kommer man till då, hur mycket folk som helst, framförallt ungdomar, men vi som var 50-55 smälte ändå in... ;) Jag rekommenderar Ambassaden (som har varit/fortfarande är?) svenskägt, härlig stämning på det här stället!
Restauranger finns det gott om. "Jello Cafe Restaurant" var ett trevligt ställe att ta en cocktail på. "Tony's Taverna" (inte långt från hotellet, och man går till höger när man kommer ut från hotellet) är en mycket mysig restaurang. "Quadro" hade mycket god mat och supertrevlig personal. Glöm inte testa deras toaletter :) lite smålyxigt med toasits som byter papper att sitta på... Snett mittemot ligger "Sage" som vi alla i sällskapet var överens om att det var det trevligaste restaurangbesöket på hela resan. Riktigt god mat, och trots att det var en "finare" restaurang så var priserna överkomliga. Rekommenderas varmt!
Med tanke på läget hade jag velat ge hotellet en fyra men den dåliga städningen, halvbutter personal, och i princip obefintligt wifi drar ner poängen till en trea.

Rumstips: Säg till att ni vill ha rum med utsikt över poolen, så ni inte riskerar en skuggig balkong med utsikt över en bakgata.
Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack christinalarson62