“God mat”

Rankad som nr 62 av 235 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 17 juli 2018

God mat och trevlig service. Ät deras seafoodplate. Wow! Lasagne lite smaklös tyvärr. Pris på mat är rimlig.

Datum för besöket: juli 2018
Tack ciccimedfamilj

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig snabb service, varmt kuvertbröd innan maten. god mat och bra lunchpriser. Rekomenderas om man vill ha snabb bra lunch

Datum för besöket: juli 2018
Tack L3738PTtimj
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang och personal. Maten är outstanding! Vi åt pasta Bolognese och Ribs. Ribs var så möra att det ramla itu. Fantastisk gott och vällagat!! Rekommenderas!!!

Datum för besöket: april 2018
Tack JennyPe
Omdömet skrevs 26 september 2017

Ja...här smög vi in för att det såg trevligt ut. Har varit på bättre restauranger i Aiya Napa. Jag åt lambkleftiko som var sådär ... relativt god men intetsägande. Servicen var sådär.... melanklassrestaurant. enbart o.k...inte mer....

Datum för besöket: september 2017
Tack Per-Arne S
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Vi besökte Olive tree vid ett tillfälle under vår resa. Vi är mycket nöjda med maten och servicen. Känns nytt och fräscht i restaurangen. Vi åt pizza och pasta och det smakade utmärkt.

Datum för besöket: juni 2017
Tack 939monica_

Resenärer som tittade på Olive Tree Restaurant tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Olive Tree Restaurant? Berätta vad du tyckte!