“Härlig atmosfär!”

Rankad som nr 48 av 223 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Var där för andra gången. Förra gången var jag inte så imponerad. Men vilken skillnad!!! Rent och snyggt överallt. Personalen super trevlig, god mat. Verkligen värt ett besök.

Tack Gunilla888

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Mycket välbesökt fiskrestaurang i hamnen. Personalen hade fullt upp så det tog lite tid innan vi fick beställa. Menyn var lockande och maten vi fick var aptitligt upplagd och smakade mycket bra.

Tack 2anja
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Trist med en död stad men snabb betjäning.
Seafood pizza med mycket och smaklös ost. Rätt liten för priset € 9,50. Frun åt hot appetizer calamari för samma pris. Helt ok.
Fin utsikt över hamnen.
Rätt dyrt ställe med topplagen. Fina viner om man vill.

Tack Anders W
Omdömet skrevs 28 september 2017

Trevlig fiskrestaurang som ligger nere vid hamnen. Rekommenderas att beställa bord annars så finns det ett kösystem som fungerar bra. Maten ja....Åt benfri fisk i papperspaket som var mycket god. Även calamares var uppskattat o dom s.k sardinerna var även dom goda. Bra service o gott vin....

Tack Per-Arne S
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt gott, gillar du fisk och skaldjur så är du på rätt ställe (säger en Göteborgare). Super snabb och trevlig service. Boka bord om ni vill sitta med utsikt över hamnen. Har inte prövat alla rätter men det jag såg komma ut från köket var fräscht, vällagat och tilltalande. Vi prövade en gemensam fisk och skaldjursplanka som var fantastiskt god, vi pratade inte på 10 minuter och bråkade om godbitarna. €48 helt klart värt varenda cent.

Tack ziplip

Resenärer som tittade på Vassos Psarolimano tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Vassos Psarolimano? Berätta vad du tyckte!

;