“Supertrevlig personal och god mat”
Omdöme om Napiana

Napiana
Rankad som nr 20 av 229 Restauranger i Ayia Napa
Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Här blev vi väl omhändertagna. Mycket trevlig personal. Prova de inhemska rätterna, kan rekommenderas.

Tack 552bol

Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med högsta betyg för trevlig personal, maten mer åt medel. Rekommenderar dock att testa de cypriotiska specialiteterna då det är deras styrka, åt lammet och det var fantastiskt mört.

Tack Jennie T
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Vänlig personal, god mat, alla i familjen var helnöjda. Vi åt pasta carbonara och barnpizzor. Kan varmt rekommenderas.

Tack Roland S
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Maten perfekt, bra priser. Hade fått en 5 om servitören hade frågat om jag ville ha stor eller liten öl innan han tvingar på mig en pint. Vi fick en liten läsk men på notan skrev de stor läsk. För övrigt: maten, råvaror, service extremt bra. Du måste testa de lokala rätterna. Spektakulär kleftiko t. ex.

Tack Molinchon
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

En trevlig servitör möter upp i dörren och hälsar mig varmt välkommen in i restaurangen. Just servicen är det inget fel på, trots att restaurangen är näst intill full. Tyvärr saknas finessen i köket, till förrätt fick jag en smaklös bruschetta och till varmrätt en alldeles för överstekt fläskfilé. Synd, kanske var det bara en engångsföreteelse på en annars väldigt trevlig resturang. Värt ett besök!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Fredrik E

Resenärer som tittade på Napiana tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Napiana? Berätta vad du tyckte!