TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 4 september 2019

Ett helt fantastiskt hotell med fin miljö, trevlig och engagerad personal. Allt är väl strukturerat och trots många barn upplevde jag aldrig det som jobbigt. Inga skrik och det är lugnt och harmoniskt att ligga vid poolen, även vid dagtid. Rummen finns inget att klaga på, sköna sängar och lagom stora. Maten vet jag inte ens vart jag ska börja. Vi hade Al-inklusive och det var värt varenda krona. Bufféerna var något alldeles extra. Barnen har sin egna buffé och vuxen buffén är de bästa jag ätit utomlands. Gigantiskt utbud och det finns något för alla. Inte bara pommes och pizza (Finns det med såklart) men stora salladsbord med avokado, vitkål, bönor, sötpotatis, rödbetor och allt du kan tänka dig! Fantastiskt är det enda ordet som behövs! Hit åker jag även nästa år

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Amanda A
725nicos, Product Manager på Sunwing Sandy Bay Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Dear Amanda A

We are thrilled to read your overenthusiatic review over Sunwing Sandy Bay Beach and we thank you for sharing your postiive impressions of the hotel with us and the online community. We have shared your lovely comments about all services offered in our resort and they are very happy to hear such kind words, also we are happy that we found our hotel fantastic and our buffets the best that you have eaten.
We so look forward to welcoming you back next year and send you our warmest regards from all the Management & Staff of Sunwing Sandy bay Beach

Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Sunving Sandy Bay Beach är ett typiskt familjehotell i Vings regi. Allt en barnfamilj kan önska sig finns på hotellet. Ramper för vagnar, pannkakor med sylt eller Nutella till frukost. Pooler med olika djup och aktiviteter, vattenrutschkanor i olika svårighetsgrader. Lollo och Bernie kommer vid olika tillfällen och skojar med barnen.
Uppträde på kvällarna med bra shower.
Frukost, lunch och middag är omfattande och man saknar egentligen ingenting men det är lite "bamba stuk".
Enda nackdelen är att hotellet börjar bli slitet och är i behov av en renovering.

Rumstips: Välj gärna ett rum i block 6, 7 eller 8 om du vill slippa ljud från pollen eller uppträde.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Per A
725nicos, Product Manager på Sunwing Sandy Bay Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2019

Dear Per A

Thank you for sharing your recent experience of your stay at Sunwing Sandy bay beach with our Trip Advisor community. We are pleased that you had an enjoyable time with us.
We are planning a full hotel renovation winter 20-21

Thank you for your comments and we look forward to welcoming you to our resort

Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Helt ok hotell med trevliga pooler och gott om plats kring poolen. Bra alternativ för glutenintoleranta dottern. Passar bäst för familjer med små barn. Våra (9 och 11) var lite för gamla för att passa perfekt. Mycket aktiviteter att välja på men något slitet t ex minigolfbanan. Trevliga och välskötta katter finns på området och de blir gärna klappade. Nära till stranden.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 245annika_
725nicos, Product Manager på Sunwing Sandy Bay Beach, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2019

Dear 245annika_

Thank you for sharing your recent experience at Sunwing Sandy bay Beach with our Trip Advisor community

We are pleased to hear that you found our pools and Gluten alternatives very good.
We have taken good note of your constructive feedback as we are always keen to provide the excellent service and facilities our guests deserve and we thank you for highlighting these to us.

We hope to have the opportunity to welcome you back at our hotel.

Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Vår familj bodde en vecka på hotellet. Vi bodde i ett rum som kalldra för royal. Maten och personalen håller hög klass. Rummen är slitna, mögelskadade och behöver renoveras. Rummens standard är absolut inte fyrstjärniga. Även poolområdet skulle behöva fräschas upp och ni måste införa ett system där ni tilldelar solstolar. Nu reserveras allt av ivriga gäster redan lö sju. Städningen på hotellområdet måste även ses över. Mycket skräp som ligger runt poolerna.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack VictorB1037
725nicos, Product Manager på Sunwing Sandy Bay Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Dear VictorB1037

Warm greetings to you from all of us here at the Sunwing Sandy Bay Beach and our genuine thanks to you for submitting your review of our Hotel. We greatly appreciate your feedback of your experience and we have taken on board all the comments you have provided us with for further improvement of our service and facilities on offer. We hope to have the opportunity to welcome you again !

Management & Staff Sunwing Sandy Bay Beach

Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Har nu varit två veckor på Sunwing Sandy bay med familjen. Det var ett hotell med helt ok standard. Inget att klaga på. Resturangerna på området och även utanför hotellet hade god kunskap om glutenintolerans. Vilket var ett måste för oss. Bra frukostbuffe på hotellet. Vi var vid poolområdet och på stränderna Sandy bay och Nissi beach. Sandy bay stranden erbjöd bra snorkling och var lugnare än Nissi beach där det var mer "håll i gång".

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Majsvippan
725nicos, Product Manager på Sunwing Sandy Bay Beach, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2019

Dear Majsvippan

Thank you for sharing your recent experience of Sunwing Sandy Bay Beach with our Trip Advisor community. We are pleased that you had an enjoyable time with us.

We look forward to welcoming you back to our Hotel for yet another relaxing holiday!

Warm Regards