Spara

Amanda R
från mobil enhet
Läs alla 48 omdömen

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Här stannar du till när du vill ha en kaffe bella italia eller något annat smått o gott att dricka. Du kan välja en hel del tårbitar till din Latte Macchhiato eller Cappuccino amaretto som tex schoko-sahne. Allt var utsökt så även utsikten över den stora gågatan.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack Tomas E
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Italiensk meny, inget speciellt alls. Smakade absolut ingenting, då tog vi lite från hela menyn. Ingen fantastisk öl och vågade ta bra betalt för maten.

Datum för upplevelsen: januari 2017
Tack Amanda R
Omdömet skrevs 7 juni 2016

Eftersom det var helg var det mycket folk som ville äta mat. Trots detta blev vi serverade god mat inom rimlig tid.

Datum för upplevelsen: maj 2016
Tack frazze2015
Omdömet skrevs 1 augusti 2015 från mobil enhet

Typiskt turisthak på huvudgatan, skulle nog inte valt det om det inte var för att barnen var så hungriga. Fick vänta på att beställa trots att uteserveringen bara var halvfull. Sa till två gånger, till två olika personer men ingen av dem kunde tydligen ta beställningar? Maten var medioker, chicken nuggets direkt från frysdisken och grönsakerna som utlovades t schnitzeln bestod av två upptinade broccolibitar och ett salladsblad. Barnpizzan var så liten att vår åttaåring inte blev mätt. Ofräscha toaletter. Rätt dyrt också jämfört med liknande ställen. Nej, det här stället luktar turistfälla lång väg - undvik och välj nåt annat.

Datum för upplevelsen: augusti 2015
Tack utflyktarna
Omdömet skrevs 11 juli 2015

Ett av få ställen i Binz där personalen kunde engelska, hade engelska menyer och man kunde betala med kort. Vi fick hjälp av en ung trevlig kille som verkligen var serviceminded och kunde flytande engelska. Det är det som tog upp betyget från en 3:a till en 4:a för maten (vi hade pasta) var inget speciellt men helt okej.

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack Ragge24