“Mycket trevligt ställe..”

Bistro Cappuccino
Rankad som nr 4 av 5 Nattliv i Ostseebad Binz
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi blev serverade mycket god pizza, bakpotatis och snabb service. Där är en barnmeny och mycket att välja på!

Tack Ann-Chatrin E

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Här stannar du till när du vill ha en kaffe bella italia eller något annat smått o gott att dricka. Du kan välja en hel del tårbitar till din Latte Macchhiato eller Cappuccino amaretto som tex schoko-sahne. Allt var utsökt så även utsikten över den stora gågatan.

Tack Tomas E
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Italiensk meny, inget speciellt alls. Smakade absolut ingenting, då tog vi lite från hela menyn. Ingen fantastisk öl och vågade ta bra betalt för maten.

Tack Amanda R
Omdömet skrevs 7 juni 2016

Eftersom det var helg var det mycket folk som ville äta mat. Trots detta blev vi serverade god mat inom rimlig tid.

Tack frazze2015
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 augusti 2015 från mobil enhet

Typiskt turisthak på huvudgatan, skulle nog inte valt det om det inte var för att barnen var så hungriga. Fick vänta på att beställa trots att uteserveringen bara var halvfull. Sa till två gånger, till två olika personer men ingen av dem kunde tydligen ta beställningar? Maten var medioker, chicken nuggets direkt från frysdisken och grönsakerna som utlovades t schnitzeln bestod av två upptinade broccolibitar och ett salladsblad. Barnpizzan var så liten att vår åttaåring inte blev mätt. Ofräscha toaletter. Rätt dyrt också jämfört med liknande ställen. Nej, det här stället luktar turistfälla lång väg - undvik och välj nåt annat.

Tack utflyktarna

Resenärer som tittade på Bistro Cappuccino tittade också på

Ostseebad Binz, Rügen
Ostseebad Binz, Rügen

Besökt Bistro Cappuccino? Berätta vad du tyckte!