Hotel Residence Playa Colibri(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Fri parkering
Hotel Albachiara(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
  • Fri parkering
Costarena Beach Hotel(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Resort Costa Las Ballenas(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Mahona Hotel Bed and Breakfast(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 05/08
Boka nu, betala på plats
  • Fri parkering
Aligio Aparthotel & Spa(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Casas del Mar Neptunia(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Cancelon
  • Fri parkering
Grand Bahia Principe El Portillo(Las Terrenas)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Omdömet skrevs 16 mars 2017

Ett riktigt trevligt familjehotell med hjälpsam och trevlig personal, lägenheterna ligger på lagom avstånd till poolen och det känns alltid lugnt och avkopplande. Hotellet ligger i anslutning till stranden som erbjuder " långa" strandpromenader utefter en fantastisk strand med förhållandevis lite människor. Tyvärr inte den bästa stranden i anslutning till hotellet. Många trevliga restauranger i anslutning (5-10 minuters promenad) från hotell perfekt för lunch eller middag. Även hotellet erbjuder restaurang med hyfsad prisnivå.

Tips för att välja rum: Lugnt område med endast lokalgata
  • Bodde här: mars 2017, reste med familjen
5  Tack Kronan66
Omdömet skrevs 14 februari 2017 från mobil enhet

Jätte trevligt hotel
Suverän frukost, bra service

Kan varmt rekommendera
Stora lägenheter
Lagom avstånd till centrum
Kanske inte den bästa stranden just utanför
Men inga problem o vandra 5-10 min höger eller vänster där sanden blir finare
Många bra restauranger runt om kring

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
3  Tack Benny D
Omdömet skrevs 25 januari 2017

Riktigt trevligt ställe, super bra boende, nära till stad, strand och mat. Men framför allt så står personal ut lite extra. En kundservice som är äkta med personal som verkligen bryr sig det lilla extra. Märks att de verkligen trivs och har en stark yrkes stolthet.

Ja överlag riktigt bra ställe, och med sådan personal så är det direkt 5 poäng!

Tips för att välja rum: Drinkarna och personalen i poolbaren. Jeremy är en hjälte!
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
4  Tack Mikael A
Omdömet skrevs 22 januari 2017

Hotellet är välskött och trivsamt. Vi har bott här tre år i rad och kommer gärna tillbaka hit. Vi uppskattar att det finns kök i lägenheterna. Sängarna är sköna och luftkonditioneringen fungerar utmärkt. Stor balkong där man gärna sitter och kopplar av.
Trevlig pool med egen bar som kan nås från vattnet. Snyggt anlagd trädgård förhöjer upplevelsen. Hotellets läge är väldigt bra, bara en 10 minuters promenad från stadens larm och avgaser.

Tips för att välja rum: Boka lägenhet två trappor upp om du vill slippa myggen.
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
4  Tack Tomas R
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Vi bodde där två veckor. Läget var mycket bra, en kort promenad från den lilla staden och ett stenkast från stranden. Bra utrustad lägenhet i alla avseenden. Rent och snyggt och bra städning varje dag. Poolen bra för både barn och vuxna. Hotellet städar och ser dagligen efter stranden intill, så den är väldigt fin. Köpte frukt och avokado av en kvinna med skottkärra som gick förbi varje dag. Enda nackdel vi kan komma på är möjligen att det var en ganska lång promenad till närmsta stora mataffär. Vi kan varmt rekommendera detta boende.

Bodde här: december 2016
3  Tack FamiljenRosenvinge