“Vackraste stället jag bott på”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Rankad som nummer 1 av 35 hotell i Las Terrenas
Omdömet skrevs juli 29 2016

Vi bodde här under två veckor och hade siktet inställt på sol, bad och vackra stränder och denna vackra plats gav oss så mkt mer än vi vågat hoppas på. Hotellet var stort med många rum, men det kändes aldrig som ett turisthotell med folk överallt. Maten var fantastiskt bra, god och fräsch med ett varierande utbud. Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma och det var en väldigt skön atmosfär på hela området.

Vädret var kanon och stranden var helt magisk. Varje dag promenerade vi längs stranden och den sträckte sig längre än vi någonsin orkade gå. Det var i princip bara detta hotell (plus några mindre hus) som låg längs stranden, så det var helt öde. Sanden var kritvit och palmerna stod längs hela stranden. Vattnet var kristallklart och turkost och det var väldigt bra snorkling utanför hotellet.

Hade det varit möjligt så skulle jag bo här resten av mitt liv. I särklass det bästa hotell och vackraste ställe jag någonsin bott på.

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
3  Tack KarinFroder10
Customer Servic... B, Social Media Coordinator på Grand Bahia Principe El Portillo, svarade på det här omdömetSvarade augusti 4 2016

Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie das Grand Bahia Principe El Portillo für Ihren Urlaub gewählt haben.
Ihr Feedback ist für uns sehr wichtig und wir können Ihnen versichern, dass wir diese Informationen dazu nutzen, eine angenehme Erfahrung für jeden einzelnen unserer Gäste zu realisieren.
Wir hoffen das Vergnügen zu haben, Sie bald wieder im Grand Bahia Principe El Portillo begrüßen zu dürfen.
Viele sonnige Grüße

Genießen Sie mit Ihrem Partner/Ihrer Partnerin den All-inclusive-Service von Bahia Principe Hotels & Resorts

Licelot Vicioso

Omdömet skrevs april 10 2016

Rymliga rum, fantastisk mat, god service och underbara paradisstränder. Vi saknade ingenting. Man kan ägna sig åt allehanda aktiviteter hela dagarna och kvällarna eller så kan man ligga i en lugn del av stranden och bara njuta. Trevlig personal.
Vi rekommenderar gärna detta hotell.

• Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
1  Tack Eila W
Customer Servic... B, Social Media Coordinator på Grand Bahia Principe El Portillo, svarade på det här omdömetSvarade april 22 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to give us such a good review of your recent stay at Grand Bahia Principe El Portillo in our Tripadvisor web page and share with our fans your experience with us, we are totally agree with you, we are blessed with one of the most beautiful beach.
We would love to welcome you back soon in the near future whenever you are planning to come back to visit us.

Bahia Principe Hotels & Resorts for your summer holidays in Samana.

Yours faithfully,
Mileyka Strong

Omdömet skrevs februari 24 2016

Vi har rest i 46 länder, upplevt otaliga stränder och hotell. I jämförelse ger vi mycket höga poäng åt denna anläggning. Hotellet är välorganiserat och andades en mycket bra atmosfär där alla i personalen gjorde sitt bästa för att vi skulle trivas. Maten i de olika restaurangerna höll hög kvalitet. (Speciellt vill vi nämna guacamolen som den bästa vi smakat.) Vårt rum var välstädat, ljust och rymligt. Vackra och välskötta planteringar. Att vandra längs de km-långa orörda sandstränderna kantade med palmer var en upplevelse i sig. Går oxå fint att snorkla vid reven alldeles intill hotellet. Att ta lokalbussen in till Las Terrenas, flanéra på stan och besöka små butiker och supermarkets är en angenäm upplevelse som vi rekommenderar. Köpte handrullade Cigarrer av hygglig kvalitet hos den lokala cigarrhandlaren. Vi besökte också staden Limon som ligger åt andra hållet. Där hyrde vi hästar med guide och red till det storslagna vattenfallet i djungeln. Ritten räckte ca 45 min. Man kunde också ha gått dit till fots vilket en del gjorde. Vi var en vecka i Puerto Plata och den andra veckan i Grand Bahia Princips El Portillos fem lokala stjärnorna är berättigade och vi kan lämna våra bästa rekommendationer.
Olle och Helena Domars, Jakobstad, Finland

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
5  Tack olle_domars
Customer Servic... B, Social Media Coordinator på Grand Bahia Principe El Portillo, svarade på det här omdömetSvarade februari 29 2016

Dear Guest,

First of all we want to thank you for the comments we did get through our community of Tripadvisor. As a company dedicated to the total satisfaction of our guests, we provide the most value to your opinion, in order to remain in a line of constant improvement.

Our goal is not only to satisfy guests' needs, but also exceed their expectations and anticipate their desires. This is why we are extremely proud and happy for having left a pleasant memory.

Please do not hesitate to contact us @ bahia-principe.com info.elportillo for your next visit.

Bahia Principe Hotels & Resorts, a 5 star experience in Samana

Yours sincerely,

Lidia Cueto

Omdömet skrevs januari 28 2016 från mobil enhet

Jättefin plats att bo på, en härlig resort med all lyx man kan tänka sig .
Åkte själv och det var kanske inte då den bästa platsen att vara på men fick det jag ville med sol mat och avkoppling !
Så, om ni ska åka för att " slå runt" är kanske inte denna plats den bästa, men för umgänge samt " semester" är detta perfekt!
Det ända - är resa till och från hotellet, ca 4 h med buss samt att personalen kan nada engelska

Bodde här: Januari 2016, reste ensam
Tack Christian L
Customer Servic... B, Social Media Coordinator på Grand Bahia Principe El Portillo, svarade på det här omdömetSvarade februari 1 2016

Dear värd,

Tack så mycket för din kommentar. Vi hoppas att det hjälper dig på hotellet Grand Bahia Principe El Portillo.

Bahia Principe Hotels & Resorts, du är bästa hotellet i Samana

Hälsningar,

Lidia Cueto

Omdömet skrevs december 20 2014

Perfekt resort med skön miljö! Dyktes 15 meter ut från badstranden på grunt vatten? Hotellet lånar ut cyklop, simfötter och snorkel gratis. Lugn avslappnad miljö, med exklusiv service. Perfekt, Toppenställe!!

• Bodde här: December 2014, reste med familjen
2  Tack Tompapz
Customer Servic... B, Social Media Coordinator på Grand Bahia Principe El Portillo, svarade på det här omdömetSvarade december 24 2014

Dear Guest,

Thank you so much for your kind opinion about our hotel, we really appreciate it because it helps us to learn about our guest needs and satisfy them.

We are really so happy that you have enjoyed your stay in our hotel and our beautiful beach we hope to welcome you once again in Grand Bahia Principe El Portillo.

Bahia Principe Hotels & Resorts, your best hotel in Samana

Regard,

Saida Rodriguez
Grand Bahia Principe El Portillo

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Las Terrenas
9,4 km bort
28,8 km bort
Luxury Bahia Principe Cayo Levantado
28,3 km bort
Luxury Bahia Principe Samana Don Pablo Collection
Luxury Bahia Principe Samana Don ...
Nr 1 av 54 i Samana Peninsula
954 omdömen
Visa priser

Besökt Grand Bahia Principe El Portillo? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Grand Bahia Principe El Portillo

Adress: Crta. las Terrenas - El Limon, km 4, Las Terrenas, Dominikanska Republiken (Tidigare El Portillo Beach Resort)
Telefonnummer:
Region: Karibien > Dominikanska Republiken > Samana Peninsula > Las Terrenas
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av Strandhotell i Las Terrenas
Nr 1 av De populäraste resorthotellen i Las Terrenas
Nr 1 av Spahotell i Las Terrenas
Nr 3 av Familjehotell i Las Terrenas
Nr 6 av Romantiska hotell i Las Terrenas
Prisklass: 1 093 kr - 2 901 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Grand Bahia Principe El Portillo 3.5*
Antal rum: 606
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Grand Bahia Principe El Portillo. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Gran Bahia Principe El Portillo Hotel Las Terrenas
El Portillo Beach Resort

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?