Omdömet skrevs 20 juni 2014

Mkt trevligt familjärt personligt hotel! Blev så väl omhändertagen av Sara. Att få utföra yoga till soluppgång och till solnedgång kommer att sitta på näthinnan förevigt!!!Jag kommer tillbaka!!!!!
Carin

• Bodde här: juni 2014
Tack Carin1958
Omdömet skrevs 5 oktober 2012

Väldigt mysigt hotell, som låg i en oas med gröna växter och rosor,Trevlig personal och väldigt gästvänliga som tog väl hand om oss. Vi fick jättegod frukost, och rummen var fräscha och välstädade.Nära till restauranger och bara 5 min tlll stranden. Så dit ska vi åka snart igen.

• Bodde här: september 2012, reste som ett par
Tack annikaUme_
Omdömet skrevs 23 augusti 2012

Hittade detta hotell via blocket.se. Visste då endast att hotellet såg hyfsat trevligt ut på bifogade bilder samt så var det billigt. Så när vi väl var på väg till Kreta hade jag egentligen ingen koll på vad som väntade oss. Väl framme med taxin såg det lite misstänkt ut för man kunde inte se hotellet från vägen och vi hade svårt att föreställa oss vad som fanns på andra sidan "häcken".

Till vår förtjusning så väntade oss en mycket trevlig familj som driver detta hotell samt så var allt över vår förväntan.
-Rummen var mycket fräscha och hade AC (dock inte i familjelägenhetens undervåning). Städning sköttes klanderfritt.
-Baren var i stort sätt öppen hur länge som helst bara det fanns kunder =) De serverade fö god mat och goda drinkar
-Poolen är en mycket fräsch och underhållande ;-)

Kommer garanterat att åka hit igen.

• Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
1  Tack Henrik L
Omdömet skrevs 12 augusti 2012

Trevligt värdpar m familj, enkla fräscha rum med för Grekland sköna sängar:) Rummen en trappa upp har A/C utan extra kostnad. Toppengod mat till bra priser i hotellets lilla bar, jättefin pool. Lugnt, fint och avskilt läge, men en fördel om man har bil (i alla fall om man har småbarn) - en av få nackdelar att det är en bra bit att gå till närmaste mataffär. Jättefin strand på 10 min promenadavstånd. Ett toppenställe för oss som inte vill bo mitt i "turistsmeten" i Platanias m omnejd.

• Bodde här: juli 2012, reste med familjen
1  Tack Marie753
Omdömet skrevs 20 februari 2012

Detta är ett litet familjehotell som är väldigt mysigt. Trevliga ägare, bra priser, fin pool, mysig bar och lugnt. Vi trivdes jättebra och har bott på hotellet 2 ggr. Jag kan varmt rekommendera att bo här.

• Bodde här: juli 2011, reste med familjen
1  Tack Anna A