Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Ett stort rum på 10:e våningen. Kom kvällen innan avfärd så vi kunde äta den underbara frukosten i lugn och ro.
Ett hotell väl värt pengarna.
Sen gångavstånd till incheckningen gjorde det lätt.
Perfekt.

Tack 440malinn
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Dear Malin N.

Tusind tak for din fine feedback. Vi er glade for at kunne bidrage til en rolig start på ferien og håber I kom godt frem. Vi glæder so til at byde jer velkommen tilbage næste gang I er i København.

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Ett perfekt hotell att bo på vid tidig flygavgång. Gå till gate hela vägen inomhus
Inga långa avstånd Bra sängar och god komfort. Personalen trevlig och tillmötesgående. Vi åt middag på restaurangen som var mycket god.

Tack kenneth135
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Kære kenneth135.

Tusind tak for besøget og for din skønne feedback. Dejligt at høre at I nød både restaurant, senge samt servicen. Jeg håber I kom godt afsted på jeres rejse.
Kom endelig igen snart, vi vil glæde os til at byde jer velkommen tilbage.

Omdömet skrevs 13 mars 2018

stora bra rum med sköna badrum,bra internet som inte behöver lösenord,utmärkt frukost för alla smaker, skön atmosfär, nära till tåg till köpenhamn eller malmö (sverige),nära till tunnelbana(metro) pris 36 dkr för en enkel tur till centrum går hela dygnet när det gäller tåget, Butik Netto finns i närheten om man vill handla lite chips eller dricka. för spara pengar, det bästa är du kan gå torrskodd mellan hotell och flygplatsen..

Rumstips: förboka om du ska ut och flyga kan bli fullt..
Tack bluetomas
CLCPH_Manager, General Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Kære bluetomas.
Thank you for making our day with your kind feedback.
Vi er glade for du havde et skønt ophold og kom nemt frem til alle dine destinationer fra vores location. Og med tørre fødder i lufthavnen, på en -måske- regnvejrsdag.
Kom snart igen. Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Ett riktigt bra hotell med härliga danska designmöbler. Rummen är fräscha och man får intrycket att det är nybyggt - vilket inte är fallet. Restaurangen - lite matsalskänsla men maten håller hög klass. Läget intill terminalen på Kastrups flygplats är det optimala i samband med resande. Ingen störning från flygtrafiken.

Tack 34bengtl
CLCPH_Manager, Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Kære Bengt L.
Tusind tak for din review. Hotellet står for i flere afdelinger at skulel renoveres i år, med start i Restauranten :) Men dejligt at høre at du synes indretningen var flot med vores danske klassikere.
Vi glæder os meget til at byde dig velkommen tilbage næste gang du er i København.
Mvh Cecilie, Marketing

Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Detta hotell ligger perfekt. Du behöver inte gå utanför flygplatsområdet och kan alltså nå det både om du kommer med flyg eller tåg. Rummen är stora och stället andas klass. I receptionen fanns ett bord med godis och småkakor, fritt för hotellets gäster. Kaffe/te på rummet. Tänk på att om du vill använda rummets kylskåp till dina egna flaskor m.m så tala om det i receptionen på förhand. Om du flyttar på sakerna i kylskåpet så registreras det som om du köpt dem. Bra frukost!
Hotellet ingår i en hotellkedja så om du frekventerar detta/dessa ofta kan det vara värt att vara medlem.

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Globetrott50
CLCPH_Manager, Manager på Clarion Hotel Copenhagen Airport, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Kære Globetrott50.

Tak for dit besøg og din flotte feedback. Vi er glade for at du kunne lide modtagelsen med kager og godis. Vi elsker kager. Og vi elsker vores medlemmer.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen næste gang.
Mvh Cecilie, Marketing