Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Åkte på en gate-away hit med min man som fyllde år. Är verkligen ett mysigt ställe, inte alls för mycket folk, trevlig personal och fina rum med väldigt skön säng.

Vi åt lunch innan incheckningen som bestod av lax, potatis, dill majonnäs och lite grönsaker som var väldigt god. Sen ingick det även ett mellanmål som vi valde att snacka på vid poolen efter vi checkat in.

Till kvällen hade vi en avsmakningsmeny, som var väldigt god, min make tog vinpaketet med 3 viner där tyvärr det röda vinet som serverades inte passade till den första av två rätter han skulle dricka den till. Annars var maten god!

Dagen därpå inväntades frukostbuffé, man fick beställa ägg / omelett / bacon direkt till köket, så var ju ett plus att få det färskt, den övriga delen av frukosten var god, men inte anmärkningsvärd!

1  Tack Bellen92
Omdömet skrevs 26 augusti 2021 från mobil enhet

Helt fantastisk pärla i hjärtat av Sörmland!
Personlig och inspirerande inredning. Underbar miljö, mycket god mat och värdskap i världsklass!

Tillgång till såväl varmbad utomhus, pool och bastuflotte. Och givetvis möjlighet att bada i sjön Sillen.

Tack anithaw2014
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

FANTASTISKT! Sund Nergården är inte bara en upplevelse, det är ett paradis.
Servicen är 10/10 och vi blev glatt välkomnande nästan redan vid parkeringen och sedan varmt omhändertagna under hela vår vistelse av alla!
Vi bodde i rummet Sund som låg lite avskilt från resten av rummen och det var ett otroligt mysigt och bekvämt rum med en egen liten uteplats.
I paketet ingick 1 timme privat tid vid bastuflotte samt 1 timme spabad, utöver det fritt bad i poolen. Läget är fantastiskt med utsikt över sjön. Matmässigt blev vi serverade "mellis" när vi kom som bestod av en chark- och ostbricka, 3-rättersmiddag som var helt fantastisk med tillhörande vinpaket och även frukostbuffé. Det är också väldigt lugnt pga att det är ett litet antal rum+glampingtält så det är ett litet antal gäster åt gången som rör sig i området. Jag har verkligen ingenting att klaga på. Badrockarna var till och med mjuka! :) har redan börjat prata om vem jag tar med hit nästa gång.

2  Tack michaela-bir
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Sund Nergården erbjuder verkligen det de säger. Vackert inredda rum, känns bekväma att vistas i. Matsalen har en skön atmosfär och maten helt ljuvlig! Trevlig med ett eftermiddagsfika. Allt håller hög standard och kvalitet. Personalen professionell. Var här en kall och snöig vinterdag och vi trivdes gott! Kommer gärna tillbaka en annan årstid.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack SandbergsOhyra
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Detta är en pärla i Södermanland , vi hitta den via Instagram. Perfekt läge från Stockholm. Mycket bra service. God mat och dryck. Kunnig sommelier! Kan rekommenderas. Och just detta att det är begränsat till ett 20 tal personer gör det än bättre.

Rumstips: Fråga om dryck!
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Strupo