Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Vacker miljö, personlig service, supergod mat (och vin) och fantastiska rum (bodde i Sillen). Som att vara utomlands och vandra runt i ett inredningsmagasin, fast hemma.
Rummen kan tyckas dyra vid bokning, men det ingår ”mellis”, middag, pool, bastu och frukost.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 187theresew
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Supermysigt ”hide away” som måste upplevas. Vi rekommenderar starkt deras glamping. Hemtrevlig atmosfär i restaurangen med fantastisk mat och fin utsikt över vattnet.

Ser fram emot att komma tillbaka i framtiden.

Rumstips: Testa deras glamping
Tack Ellinor B
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Supermysigt ”hide away” för vuxna med otroligt trevlig och hjälpsam personal. Hemtrevlig atmosfär i restaurangen med fantastisk mat och vinpaket och en underbar frukost. Bastuflotten och bubbelpoolen med fantastisk utsikt var ju pricken över i et och sist men inte minst supersköna sängar. Vi kommer tillbaka

Tack tinadern
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Så fort man kliver innanför dörrarna, så möts man av trevlig personal. Fantastisk utsikt över sjön Sillen och sedan så är rummen påhittigt inredda. Vi bodde i rum Trosa. Pallkragar på väggen t ex. Maten är fantastisk och vinlistan gör ingen besviken.

Rumstips: Alla rum är bra.
Tack Teresa2210
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Det här är ett sånt där ställe som man funderar på om man verkligen ska rekommendera eller om man ska behålla för sig själv bara för att det är så himla, himla bra. Omsorg om detaljer, närproducerat i köket och genuint trevligt bemötande. Bastun nere vid sjön i skymningen var fantastisk. Vi kommer definitivt tillbaka!

Tack Krajs