Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 24 september 2017

Vi bodde i glampingtälten och spenderade 1 dygn på Sund Nergården. Jag kan bara säga att ni måste besöka detta! Allt är genomtänkt i minsta detalj, inget är lämnat åt slumpen. Det är imponerande hur Johan och Niklas kan ha byggt upp detta själva som till och med stora kedjor inte ens klarar att göra lika bra. Det bästa boendet vi någonsin varit på i Stockholms omnejd.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Peter E
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Vi hittar Sund på en bokningssida när vi letar efter nåt litet, nära Stockholm som passar för en vänträff. Alla vi kommer för första gången. Vi bor ett eget hus, så fint inrett, alldeles lagom och mycket trivsamt. Sköna sängar, fantastisk stund i badtunnan, en förträfflig middag och ett bemötande som överträffar det mesta. Så gediget möte med oss gäster. Vill åka tillbaka! Rekommendera till alla som vill mötas på ett stillsamt vis men med utomordentlig service. Behåll er anda, då återkommer vi om och om igen.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Annloffa
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Vi hade hittat denna pärla på en bokningssida. Ett underbart mottagande fick vi. Miljön här vid en sjö är helt fantastisk. För att inte tala om maten. Den är verkligen tillagad med känsla ä. Ser fram mot morgondagens frukost. Denna pärla rekommenderas verkligen.

Tack Jan B
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Vilken idyll att vista i. En ombyggd gård där man tagit tillvara naturen. Stolar och soffor utplacerade för att gästerna ska kunna njuta av natyren och sjön. Avnjutit en god middag med högrevshamburgare med sötpotatisfrites och en god öl. En undebart rum har vi fått och det ska bli skönt att krypa ner med ett stillsamt sinne. Mycket trevligt värdpar som gör att det känns mycket hemtrevligt.

Tack I3381TAannb
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Har spenderat två underbara dagar på Sund och jag rekommenderar detta ställe varmt.

Mysigt litet och framför allt familjärt. Paret som driver stället sätter gästerna i första rummet både vad det gäller service och maten ska vi inte prata om de är tillagad med så mycket kärlek och närproducerat.

Ska ni till Trosa området så välj detta ställe framför andra hotell.

Jag kommer åka tillbaka

Tack Peter T