Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Minst sagt ljuvlig upplevelse i en fantastiskt vacker miljö. God mat med underbara viner till som presenterades vid bordet. Vi kände oss som kungligheter.
Så vacker, lugn och avkopplande miljö att man mår gott ända in i själen. Tack

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Nanny E
Omdömet skrevs 30 april 2017

Långt borta från stress och larm är denna lilla pärla otroligt genomtänkt och kärleksfullt inredd. Personlig, snabb och professionell service med riktigt god mat och perfekt passande viner. Ingenting har lämnats för slumpen.

Rumstips: Testa det lilla torpet för lyxig sommarhuskänsla i avskildhet.
Datum för vistelsen: april 2017
Tack jensW8510GK
Omdömet skrevs 18 april 2017 från mobil enhet

Direkt man kliver över tröskeln sköljer lugnet över en. Fina rum. Fantastiskt god mat. Johan och Niklas som driver gästhemmet är otroligt måna om gästernas välbefinnande.
Vi badade bastu - rekommenderas.
En oas!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Aloaswe
Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Som vanligt blir vi väl mottagna på Nergården av värden Johan. En härlig kväll med underbar mat, dryck och atmosfär! Kvällen inleddes med bubbelbad och bubbel i glasen utomhus med den vackra sjöutsikten.

Datum för vistelsen: mars 2017
2  Tack Linda S
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Åker hit för en natt tack vare de fina omdömena på Booking.com. Vi blir inte besvikna, har bokat bastuflotte. Badar bastu alldeles för oss själva och det är alldeles underbart. Vårt rum är fint, det är lugnt och tyst.

Maten är jättegod, servicen är alldeles förträfflig. Vi dricker goda viner och bara njuter av denna vistelse som är så ovanligt bra i vårt hemland. Vi kommer att komma tillbaka så snart vi kan.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 403carinw