Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Som vanligt blir vi väl mottagna på Nergården av värden Johan. En härlig kväll med underbar mat, dryck och atmosfär! Kvällen inleddes med bubbelbad och bubbel i glasen utomhus med den vackra sjöutsikten.

Datum för vistelsen: mars 2017
2  Tack Linda S
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Åker hit för en natt tack vare de fina omdömena på Booking.com. Vi blir inte besvikna, har bokat bastuflotte. Badar bastu alldeles för oss själva och det är alldeles underbart. Vårt rum är fint, det är lugnt och tyst.

Maten är jättegod, servicen är alldeles förträfflig. Vi dricker goda viner och bara njuter av denna vistelse som är så ovanligt bra i vårt hemland. Vi kommer att komma tillbaka så snart vi kan.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 403carinw
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Personligt och trevligt bemötande redan vid bokningen. Perfekt och snabb service, god mat som lagats med kärlek. Fint beläget med fantastisk utsikt över skön Sillen. Stället för er som söker det lilla extra. Kommer att besöka restaurangen igen.

Tack Bibbi-Arvika
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt vacker miljö, fantastiska rum, fantastiskt god och vällagad mat, fantastisk service och sist men absolut inte minst, fantastiska ägare!!!
Vi bara myste och hade det toppenbra hela tiden, varje sekund!!
Tack för att ni startat detta!

Tack Björn L
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt!! Johan och Niklas är otroliga och bjuder på sin gästvänlighet! Bad, mat och sång! Åker hit om ni har möjlighet! Vinerna är gudomliga! Fråga gärna om rekommendation om både mat och vin. Njut av både insidan och utsidan av Sund Nergård

Tack Susanne C