Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Personligt och trevligt bemötande redan vid bokningen. Perfekt och snabb service, god mat som lagats med kärlek. Fint beläget med fantastisk utsikt över skön Sillen. Stället för er som söker det lilla extra. Kommer att besöka restaurangen igen.

Tack Bibbi-Arvika
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt vacker miljö, fantastiska rum, fantastiskt god och vällagad mat, fantastisk service och sist men absolut inte minst, fantastiska ägare!!!
Vi bara myste och hade det toppenbra hela tiden, varje sekund!!
Tack för att ni startat detta!

Tack Björn L
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt!! Johan och Niklas är otroliga och bjuder på sin gästvänlighet! Bad, mat och sång! Åker hit om ni har möjlighet! Vinerna är gudomliga! Fråga gärna om rekommendation om både mat och vin. Njut av både insidan och utsidan av Sund Nergård

Tack Susanne C
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Vår 20 åriga bröllopsdag blev magisk och enormt trevligt. Underbar miljö med härlig känsla för detaljer. Värd paret visar enorm generositet o ödmjukhet till alla gästerna. Maten är fantastisk. Sängarna, rummen allt är perfekt. ljuvligt att detta fina ställe finns , ett paradis runt hörnet .
Vi kommer igen

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack anettea452
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Om man slår upp ordet fantastisk borde det komma upp en bild på Johan, Niklas och Sund Nergården! Hela stället präglas av en familjär charm, smakfull inredning och stor kunskap om mat och dryck. Det är ett ställe man längtar tillbaka till redan när man åker därifrån. Hit måste vi snart återvända!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack X971GRpeters