Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt vacker miljö, fantastiska rum, fantastiskt god och vällagad mat, fantastisk service och sist men absolut inte minst, fantastiska ägare!!!
Vi bara myste och hade det toppenbra hela tiden, varje sekund!!
Tack för att ni startat detta!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Björn L
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt!! Johan och Niklas är otroliga och bjuder på sin gästvänlighet! Bad, mat och sång! Åker hit om ni har möjlighet! Vinerna är gudomliga! Fråga gärna om rekommendation om både mat och vin. Njut av både insidan och utsidan av Sund Nergård

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Susanne C
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Vår 20 åriga bröllopsdag blev magisk och enormt trevligt. Underbar miljö med härlig känsla för detaljer. Värd paret visar enorm generositet o ödmjukhet till alla gästerna. Maten är fantastisk. Sängarna, rummen allt är perfekt. ljuvligt att detta fina ställe finns , ett paradis runt hörnet .
Vi kommer igen

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack anettea452
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Om man slår upp ordet fantastisk borde det komma upp en bild på Johan, Niklas och Sund Nergården! Hela stället präglas av en familjär charm, smakfull inredning och stor kunskap om mat och dryck. Det är ett ställe man längtar tillbaka till redan när man åker därifrån. Hit måste vi snart återvända!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack X971GRpeters
Omdömet skrevs 24 maj 2016

Inte har vi bott på gästhemmet men vi har sett det och vet hur nice det är. Mysig inkvartering i rena och fina rum. Härlig mat säger de som vi mött på gästhemmet. Men vad tyckte då v som inte bott där. Jo vilka trevliga och familjära muskkvällar har det inte varit. Nicklas Andersson har verkligen bjudit på sig själv och vilka härliga artister har vi inte fått träffa på Sunds Nedergård med fantastisk utsikt över sjön Sillen. Härlig kebab gick att mätta sig väl på. Vappersta gårds fina eko-kött.smakade mums.Charlotte Pirelli,Shirley Clamp, Gunilla Backman,Maria Möller har vi träffat. och uppskattat deras artisteri. Ett fint väder är uppskattat då allt är utomhus under den bara himlen och vindar från sjön.

Rumstips: Ring och prata med Sunds Nederbörds trevliga personer
Datum för vistelsen: juli 2015