Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Vår 20 åriga bröllopsdag blev magisk och enormt trevligt. Underbar miljö med härlig känsla för detaljer. Värd paret visar enorm generositet o ödmjukhet till alla gästerna. Maten är fantastisk. Sängarna, rummen allt är perfekt. ljuvligt att detta fina ställe finns , ett paradis runt hörnet .
Vi kommer igen

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack anettea452
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Om man slår upp ordet fantastisk borde det komma upp en bild på Johan, Niklas och Sund Nergården! Hela stället präglas av en familjär charm, smakfull inredning och stor kunskap om mat och dryck. Det är ett ställe man längtar tillbaka till redan när man åker därifrån. Hit måste vi snart återvända!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack X971GRpeters
Omdömet skrevs 24 maj 2016

Inte har vi bott på gästhemmet men vi har sett det och vet hur nice det är. Mysig inkvartering i rena och fina rum. Härlig mat säger de som vi mött på gästhemmet. Men vad tyckte då v som inte bott där. Jo vilka trevliga och familjära muskkvällar har det inte varit. Nicklas Andersson har verkligen bjudit på sig själv och vilka härliga artister har vi inte fått träffa på Sunds Nedergård med fantastisk utsikt över sjön Sillen. Härlig kebab gick att mätta sig väl på. Vappersta gårds fina eko-kött.smakade mums.Charlotte Pirelli,Shirley Clamp, Gunilla Backman,Maria Möller har vi träffat. och uppskattat deras artisteri. Ett fint väder är uppskattat då allt är utomhus under den bara himlen och vindar från sjön.

Rumstips: Ring och prata med Sunds Nederbörds trevliga personer
Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack 476resvan
Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

Känns som att vara hemma fast med extra allt!
God mat, fantastisk miljö, underbara värdar, hundpussar, fågelkvitter.
Bubbelpool with a view.
Lugn och ro och en massa frisk luft!
Älskar stället!! Och lär besöka det igen

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack PiaJ67
Omdömet skrevs 29 mars 2016

Underbara Johan och Niklas har verkligen skapat en plats för sinnesfrid och harmoni. Så intimt, mysigt, fint och alldeles alldeles underbart. Vi spenderade 3 nätter på Nergården och åkte hem alldeles lyckliga i själ och mage ( Har ätit oss igenom menyn och nog gått upp ett par kilon )
Att det dessutom är hundvänligt gör inte saken sämre. Stadshunden Musse har mått som en prins och ser framemot att komma tillbaka igen.
Vi kan inte annat än att varmt rekommendera Nergården för detta hade vi aldrig velat missa! Vi ses snart igen!

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Klaridutt