“Lunch”
Omdöme om Utsikten

Utsikten
Rankad som nr 1 av 5 Restauranger i Vagnhärad
Beskrivning: Restaurang Utsikten serverar dagens husmansrätt, á la carte meny och kaffe med fikabröd. Försäljning av smörgåstårtor på beställning. Catering för högtiden, bröllopet, kalaset eller vad det kan vara.
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Mycket trevlig å kompetent kvinna som tog emot beställningen. Stor variation på menyn. Tyvärr va maten inte till belåtenhet. Stekta fisken va så tråkig, för salt å torr. Laxpuddingen hade kollapsat utan struktur å kryddor. Tyvärr.... Skaffa ny kock!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack mariamF1883WF

Omdömet skrevs 30 december 2020 från mobil enhet

Oj wow vad glad jag är att jag svängde av motorvägen.
Mat lagad med kärlek.
Trevlig personal mat som väcker minnen wow

Datum för besöket: december 2020
2  Tack Dr-matfreak
Omdömet skrevs 7 december 2020

Återbesök . Alltid samma hemlagade känsla och vänliga bemötande. Sallad , bröd , huvudrätt , kaffe ingår .
Bra priser och bra pensionärserbjudande.

Datum för besöket: december 2020
1  Tack christerwidell
Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Väldigt god hemlagad husmanskost Trevlig personal Fin och enkel uteplats om man så önskar o fin utsikt.

Datum för besöket: september 2019
Tack sari610
Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Avnjöt en helt magisk laxpudding. Helt klart grymt vällagad mat från grunden. Trevlig personal, lite pittoresk inredning och kan kännas lite trångt, men underbar mat.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack 550bertiln

Resenärer som tittade på Utsikten tittade också på

Trosa, Södermanlands län

Vagnhärad, Södermanlands län

Besökt Utsikten? Berätta vad du tyckte!