Orbitz.com
eDreams
Expedia.com99 US$
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Mysigt, familjärt B&B. Underbara rum med super skön dubbelsäng byggt av en gammal kökssoffa.
Rent och snyggt överallt. Underbar miljö med faluröda trähus.
Frukosten var jättegod, lagom mycket att välja på. De hembakta tunnbröden får man inte missa.
Ägarna var så underbara och trevliga.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack helenav309
Omdömet skrevs 24 mars 2021

Värdfamiljen är varm och välkomnande. Rummen är charmiga och bekväma. Boendet är rent och fräscht. En av de stora kvalitéerna är den inglasade frukostverandan med utsikt över Siljan. Det hembakade tunnbrödet lyfter den i välsmakande frukostbuffén till en extra hög nivå. Detta är ett ställe vi gärna återvänder till.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Dennis L
Omdömet skrevs 7 mars 2021

Vår familj bodde i villan tillhörande Backlunds boende under sportlovsveckan. Huset hade ett bra läge centralt i Vikarbyn, nära till affär och med utsikt över Siljan. Standarden var tämligen god i hela huset, framförallt i sovrummen och badrummet, dock var köksinredningen av äldre datum och kunde behöva lite uppfräschning/uppdatering. TVn hade också bara 3 kanaler. Det skulle finnas kabelTV och apple-TV men dessa funkade dessvärre inte.

Tack Rosan33
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Supermysigt hotell med superfin utsikt över Siljan. Trevligt med många små vardagsrum att hänga i i det stora huset och en suverän frukost i mycket trevlig frukostsalong. Personalen är väldigt hjälpsam och vänlig.

Tack ahbergman
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Vi är en familj med två vuxna och ett barn som bodde på Backlunds en natt påväg till fjällen. Vi bodde i ett trebeddsrum med gott om plats och sköna sängar. Vi delade ett stort, rent och fräscht badrum med andra boende. Frukosten var större än förväntat och hade allt vad vi behövde. Värdskapet är mycket trevliga och ger en personlig. Hit kommer vi garanterad igen!

Tack bobstar4ever