Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Supermysigt hotell med superfin utsikt över Siljan. Trevligt med många små vardagsrum att hänga i i det stora huset och en suverän frukost i mycket trevlig frukostsalong. Personalen är väldigt hjälpsam och vänlig.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack ahbergman
Omdömet skrevs 3 mars 2021

Vi är en familj med två vuxna och ett barn som bodde på Backlunds en natt påväg till fjällen. Vi bodde i ett trebeddsrum med gott om plats och sköna sängar. Vi delade ett stort, rent och fräscht badrum med andra boende. Frukosten var större än förväntat och hade allt vad vi behövde. Värdskapet är mycket trevliga och ger en personlig. Hit kommer vi garanterad igen!

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack bobstar4ever
Omdömet skrevs 2 februari 2021

Har bott på B&B två gånger nu och är mycket nöjd. Bra urval på frukosten, trevliga rum och sköna sängar. Mysiga lokaler och utmärkt utsikt över Siljan. Rent och snyggt boende. Mycket trevlig personal. Återkommer mer än gärna en gång till.

Datum för vistelsen: januari 2021
Restyp: Reste ensam
Tack hwagne802903
Omdömet skrevs 9 januari 2021

Fin utsikt, trevlig miljö, trevliga ägare o servicespersonalen. Finns tvättstuga för att bo i längre tid. Finns köksfacilititet för att laga o äta mat på plats på ett mysigt sätt. Lite gamla möbler men ger sommarstugas känsla. Fin upplevelse!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack liennbkb
Omdömet skrevs 29 december 2020

Man känner sig så omhändertagen på Backlunds. Trevlig avslappnad atmosfär. Frukosten med bl a hembakat tunnbröd, braskamin och allt man kan önska sig samt utsikten över Siljan är som att vara på livets bästa plats!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack aseger628595