Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor87 US$
Expedia.com99 US$
Priceline
eDreams87 US$
Travelocity99 US$
Omdömet skrevs 29 december 2020

Man känner sig så omhändertagen på Backlunds. Trevlig avslappnad atmosfär. Frukosten med bl a hembakat tunnbröd, braskamin och allt man kan önska sig samt utsikten över Siljan är som att vara på livets bästa plats!

Datum för vistelsen: december 2020
Tack aseger628595
Omdömet skrevs 23 december 2020

Vi bodde i ett hus med två våningar, stort kök, två TV:n, wi-fi, två badrum och utsikt över Siljan. Promenadavstånd till affär och pizzeria. Lagom avstånd till centrala Rättvik med kyrka, långbrygga m.m. Passa på att se det nyrenoverade Vasamonumentet på kyrkudden, vid kyrkan. Ett boende mitt i Dalarnas kulturbyggd, med otaliga utflyktsmål inom några få kilometers radie.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack bforsl917117
Omdömet skrevs 2 december 2020

Så underbart boende, mysiga rum, god frukost och fantastisk personal.

Ligger väldigt bra till! Nära till bad, mataffär, presentbutik och restaurang apan. Och ca 10 min med bil in till Rättvik.
Finns mycket att se och utforska i närheten.

Datum för vistelsen: november 2020
Tack hannnnnnah2020
Omdömet skrevs 22 november 2020 från mobil enhet

Fantastiskt läge, känsla och vilka människor som driver stället. De lägger verkligen ner sin själ i denna genuina plats. Frukosten var bra och sängarna sköna. Vi hoppas återvända till detta idylliska ställe någon gång!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack simonjV3695XV
Omdömet skrevs 17 september 2020

Trevligt ställe och trevlig värd. Mycket bra frukost. Utsikten över Siljan är magisk. Det finns rum även om man har med sig hund. Toa och dusch i korridoren men den var precis nyrenoverad. Hit kommer vi igen!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack PatrikCecilia