Omdömet skrevs 29 juli 2020

Fin miljö. Väldigt god frukost med nybakat bröd. Rent o fint både i rummen och allmänna utrymmen.Trevliga medgäster. Urttrevlig och proffsiga ägare o personal. Andra gången jag var här. Kommer att återvända.

Tack Kyrkbaat
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Jättefint miljö, trevlig bemötande. Rent och fint i rummet. Huset har en speciell historia, intressant att läsa och höra om det. Frukosten var varierande, trevliga lokaler med mycket utrymme att njuta av dagens första måltid. Kan varmt rekommenderas.

Tack sabbidkort
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Fantastiskt trevligt boende, väldigt familjärt. Fina rum, sköna sängar och utmärkt frukost. Mycket trevlig personal!
Boendet har ett bra läge för utflykter runt Siljan. Har bott på Backlunds tidigare och återkommer mycket gärna igen!

Tack cnilss219387
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Ett fantastiskt värdpar :-) Vi fick hyra en helt underbar stuga som passade oss som handen in handsken . Allt går att ordna och man känner sig verkligen väkommen.Vi har även tidigare bott på B&B där rummen är supermysiga och trevliga sällskapsrum med en fantastisk utsikt över byn. Hyr man genom Backlunds så blir man inte besviken utan allt är toppklass.

Tack catrinsoderkvist
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Jätte trevligt ställe! Otroligt trevlig personal! Rent och fint! Hemtrevligt och mysigt! Kanon frukost! Väl värt ett besök! Otroligt fin utsikt! Personalen kom med tips på vad men kunde göra och vilka matställen som var värda ett besök! Vi har bokat nästa vecka igen!

Tack jlantz625587