“Middag på apan”
Omdöme om Bistro Apan

Bistro Apan
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Vikarbyn
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi kom till apan med goda förhoppningar om en trevlig kväll.

Extremt otrevlig och arrogant personal. Ångrar fortfarande att vi inte bara reste oss och gick därifrån efter förrätten.

Datum för besöket: juli 2019
4  Tack Miomus

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fruktansvärt otrevlig personal som behandlade oss väldigt dåligt! Snorkig o otrevlig servitris! Har besökt stället 2 gånger och samma sak båda gångerna.

Datum för besöket: augusti 2019
4  Tack F9730NWmariac
Omdömet skrevs 18 november 2019

Bästa stället att njuta av fantastiskt god mat i unik miljö. Ingen stress, kvällen är till för att mysa och umgås.

Datum för besöket: november 2019
3  Tack AnnaA2265
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Kul ställe att besöka. Det stora pluset är inredningen, det är superfint och mysigt där. Service va ok, maten va ok.. men inget mer än så.

Datum för besöket: september 2019
Tack jonnan655
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk restaurang, inte bara hög klass på mat, utan en upplevelse utan like. Inredning, design och personal som går utanpå det mesta.
Vi bodde även på deras b and b.
Helt sagolikt häftigt

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack 792pederj

Resenärer som tittade på Bistro Apan tittade också på

Rättvik, Dalarnas län
Rättvik, Dalarnas län

Besökt Bistro Apan? Berätta vad du tyckte!