“Fruktansvärt otrevlig personal!”
Omdöme om Bistro Apan

Bistro Apan
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Vikarbyn
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fruktansvärt otrevlig personal som behandlade oss väldigt dåligt! Snorkig o otrevlig servitris! Har besökt stället 2 gånger och samma sak båda gångerna.

4  Tack F9730NWmariac

Omdömet skrevs 18 november 2019

Bästa stället att njuta av fantastiskt god mat i unik miljö. Ingen stress, kvällen är till för att mysa och umgås.

Datum för besöket: november 2019
3  Tack AnnaA2265
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Kul ställe att besöka. Det stora pluset är inredningen, det är superfint och mysigt där. Service va ok, maten va ok.. men inget mer än så.

Datum för besöket: september 2019
Tack jonnan655
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastisk restaurang, inte bara hög klass på mat, utan en upplevelse utan like. Inredning, design och personal som går utanpå det mesta.
Vi bodde även på deras b and b.
Helt sagolikt häftigt

2  Tack 792pederj
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var åtta personer som besökte apan och alla var mycket nöjda och vissa tom lyriska. Vi kom lite tidigare än beräknat och började med en drink för dom vuxna och pingis(inne i restaurangen) för barnen. Vi fick hela kvällen en fin service av personalen. Vi beställde 2st rätter + efterrätt och alla vart proppmätta. Maten var väldigt god och alla vart nöjda och vi beställde väldigt olika saker. Skön stämning och härlig atmosfär inne i restaurangen tyckte framför allt den kvinnliga felan av sällskapet. Jag själv tyckte det var lite för mycket saker i inredningen men inget som störde upplevelsen.

Tack DonTomasi

Resenärer som tittade på Bistro Apan tittade också på

Rättvik, Dalarnas län
Rättvik, Dalarnas län

Besökt Bistro Apan? Berätta vad du tyckte!