Öppet i dag: 10:00 - 18:00

från 43,56 US$
från 39,54 US$
från 13,75 US$
Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Intressant. Trevligt museum att strosa runt i. Historia , många olika djur o skelett . Olika saker barn att leka med. Värt ett besök

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack 64carina64
Omdömet skrevs 5 november 2019

Ett museum helt i tiden med massor av interaktiva utställningar. Perfekt för nyfikna barn ... och vuxna. Hela landets historia blir belyst ur flera olika perspektiv. Särskilda avdelningar för natur, folkliv och kultur. Extra plus för gratis inträde.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Gunilla E
Omdömet skrevs 5 maj 2019

Fina utställningar, men väldigt rörigt och svårt att hitta runt trots karta över de olika våningarna. Mycket folk på helgen. Toppen med gratis inträde dock!

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Arwems
Omdömet skrevs 6 mars 2019 från mobil enhet

Vi hade köpt en guidad tur vilken var mycket bra. På en timma fick vi se de nästa bitarna av olika delar i huset. Vår guide var själv maori så vi fick en väldigt bra inblick i kulturen. Hon var duktig. Efteråt strövade vi runt själva. Gratis inträde.

Datum för upplevelsen: mars 2019
Tack IngelaGre
Omdömet skrevs 1 januari 2019

Ett av de mest intressanta museer jag besök. Väldigt bra presentationer. Passar både ung som gammal. Gör ett besök!

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Johan B