Boka i förväg

från 38,53 US$
från 74,30 US$
från 33,71 US$
Omdömet skrevs 25 november 2017

Vi hade bara några timmar i Rotorua tyvärr så parken Te Puia gav lite av allt, Maori kultur (turistversion) gejsrar, mudpools och maorikonst.
Man kan gå själv eller med guide.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack ivoh733
TePuia, Quality Assurance Coordinator på Te Puia, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2018

Kia ora

Tack för översynen, dess ord som dina som hjälper oss att hålla fokus och vet att vi är på rätt väg, vi önskar dig säkra resor på din resa.

Ngā Mihi
Te Puia Whanau

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Startade med en timmes guidad tur runt det mest sevärda, för att sedan ta del av en maorishow (sång och dans). Mycket trevligt och rekommenderas om man bara hinner med att besöka ett ställe i Rotorua. Här får man allt.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Protjam
TePuia, Quality Assurance Coordinator på Te Puia, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2018

Kia ora!

Thanks for your 4 star rating!
Safe Travels

Ngā Mihi
Te Puia Whanau

Omdömet skrevs 19 december 2016

Intressant att besöka jordens tredje ställe med varma källor förutom Island och Yellowstone. Att höra den kvinnliga unga guiden gav dock mer än själva upplevelsen av de varma källorna (efter att ha sett Yellowstone).

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack Bia D
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Kul att se gejsern, men resten av upplevelsen kunde man ha hoppat över. Det fanns bland annat inte tillräckligt med tid för att kunna se Kiwi-fågeln. Det traditionella uppträdet med välkomstceremonin kändes kommersiell och inte alls autentiskt. För en upplevelse där man kommer närmare Māori-folket rekommenderas inte Te Puia.

Datum för upplevelsen: november 2016
Tack 147jennies
Omdömet skrevs 16 januari 2016

Svindyrt, dålig guider, bubblande lera hittar du på många andra ställen ( gratis!!) och showen höll hjälpligt nivå amatörmässig.
Nej, gott folk, slösa inga pengar på det här!

Datum för upplevelsen: januari 2016
Tack Baglajdy