“Intressant”

Boka i förväg
Mer information
38,64 US$*
och över
Te Puia Maori Konst- och hantverksinstitut med ...
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Häftigt och vackert med gejsrarna. Intressant natur. Kul att se en kiwifågel live. Hade en guide som förklarade naturen o kiwin. Var sedan inne i ett hantverkscenter där de tillverkade saker i trä, jade och annat material. Maorisk kultur.
Rekommenderas

Tack Ros-mari_66
TePuia, Quality Assurance Coordinator på Te Puia, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Kia ora

Tack för översynen, dess ord som dina som hjälper oss att hålla fokus och vet att vi är på rätt väg, vi önskar dig säkra resor på din resa.

Omdömet skrevs 25 november 2017

Vi hade bara några timmar i Rotorua tyvärr så parken Te Puia gav lite av allt, Maori kultur (turistversion) gejsrar, mudpools och maorikonst.
Man kan gå själv eller med guide.

Tack Ivo H
TePuia, Quality Assurance Coordinator på Te Puia, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2018

Kia ora

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Startade med en timmes guidad tur runt det mest sevärda, för att sedan ta del av en maorishow (sång och dans). Mycket trevligt och rekommenderas om man bara hinner med att besöka ett ställe i Rotorua. Här får man allt.

Tack Protjam
TePuia, Quality Assurance Coordinator på Te Puia, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2018

Kia ora!

Thanks for your 4 star rating!
Safe Travels

Omdömet skrevs 19 december 2016

Intressant att besöka jordens tredje ställe med varma källor förutom Island och Yellowstone. Att höra den kvinnliga unga guiden gav dock mer än själva upplevelsen av de varma källorna (efter att ha sett Yellowstone).

Tack Bia D
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Kul att se gejsern, men resten av upplevelsen kunde man ha hoppat över. Det fanns bland annat inte tillräckligt med tid för att kunna se Kiwi-fågeln. Det traditionella uppträdet med välkomstceremonin kändes kommersiell och inte alls autentiskt. För en upplevelse där man kommer närmare Māori-folket rekommenderas inte Te Puia.

Tack Jennie S

Resenärer som tittade på Te Puia tittade också på

Rotorua, Rotorua District

Besökt Te Puia? Berätta vad du tyckte!