Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 563)
Filtrera omdömen
2 563 resultat
Medlemsbetyg
986
1 095
336
109
37
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
986
1 095
336
109
37
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 563 omdömen
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Bästa, men inte den största, frukostbuffén jag sett. Mycket fräscht och gott. Bra urval av varmt och kallt.
Rummen börjar dock bli lite slitna, men är hela och rena. Hissarna har bra kapacitet, så det är ingen väntan där.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Blomdal
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
James B, General Manager på Rydges Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018
Google-översättning

Thank you Blomdal for your kind comments around our breakfast buffet. The team in the restaurant were thrilled to receive your kind comments. We hope you continue to have a great stay in New Zealand with a safe trip home. Kind Regards, James Billing

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 maj 2017

För att var 5-stjärning hotell så blev jag väldigt besviken på personalen och servicen. De var inte uppmärksamma på att det kom nya gäster eller att en gäst vill ha uppmärksamhet vid baren. Det kunde gå upp till en halvtimme tills vi fick beställa eller få vårt kaffe. Personalen hade ingen dialog med varandra och var det något som vi påpeka så var det inte så att det bad om ursäkt utan de hittade ursäkter på att vi inte gjorde rätt... som gäst så vill man inte höra sånt. Bra rum med sköna sängar. Frukosten var stor och jätte bra, det saknades inget. Bra lägen på hotellet och nära till
resturanger.

  • Bodde här: april 2017, reste med vänner
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack aylinbodur
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
James B, General Manager på Rydges Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2017
Google-översättning

Thank you aylinbodur for taking the time to share your experience. I am sorry that the service you experienced was not responsive or to the standard that we pride ourselves on. Reading the google translate it was hard to understand what exactly happened and I would appreciate if you could email so I can follow up further. My email address is james_billing@rydges.com. Kind Regards, James Billing

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 januari 2017

Lite småslitet 80-tals stuk med heltäckningsmatta men helt ok läge. Det är inte gratis wifi utan man får en portion och ska betala extra när den är slut (vilket verkar vara standard i NZ). Tror det finns bättre och billigare hotell i Auckland men detta är ok.

  • Bodde här: juni 2016, reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack jonasa181
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
James B, General Manager på Rydges Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 26 januari 2017
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience. I am not sure what happened in relation to your stay however our WIFI is free and unrestricted and there is no payment options. Please do contact me via email james_billing@rydges.com so I can follow up and understand what may have happened in your situation. Kind Regards, James Billing

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 mars 2016

Vi bodde här nyligen i ett stort och fint rum på 13-e våningen med fantastisk utsikt mot småbåtshamnen och Auckland Bridge. Våra vänners rum var ej färdigstädat när vi checkade in vid 16-tiden. Som kompensation fick vi alla 4 var sin drinkbiljett i baren, trevlig gest. Baren på entréplanet är vinklad bort från lobbyn. Det är bra då det hela tiden kom stora flygplansbesättningar som skulle checka ut eller in. Det är cirka 7-8 olika flygbolag som använder hotellet för sin personal. Då blir det ofta riktigt många människor och väskor i lobbyn... Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Läget är bra, cirka 10 minuters promenad nedför till hamnområdet.

  • Bodde här: mars 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack DrClaesJ
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
James B, General Manager på Rydges Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2017
Google-översättning

Thank you DrClaesJ for taking the time to share your experience, the team and I appreciate your patience with the arrival and departure of various groups into the hotel. I would like to apologise for the issues your colleague encountered on check in this has since been addressed with the team in housekeeping and we do wish you both safe and enjoyable travels throughout the rest of New Zealand. Kind Regards, James Billing

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 januari 2016

Ett mycket fint och trevligt hotell med härliga rum. Trevlig personal med bra service. Läget är perfekt, nära till massor av restauranger, caféer med mera. Även nära till sightseeingbussarna, Skytower och hamnen. Vill man uppleva Auckland är det en perfekt utgångsplats.

  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Kjell_Mia
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen