Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 600)
Filtrera omdömen
2 600 resultat
Medlemsbetyg
1 184
884
333
120
79
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 184
884
333
120
79
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 2 600 omdömen
Omdömet skrevs 5 januari 2016

Vid incheckningen möttes vi av arrogant receptionist. Rummen var rymliga och en väldigt bra säng. Vi väcktes av att väckarklockan ringde ilsket, vilket tyvärr har även hänt på andra hotell - städningspersonalen bör ta bort larm på väckarklockorna. Duty managern hörde av sig - de hade lyckats ha sönder en backspegel på vår bil på "valet" parkeringen, vilket de löste snyggt - bjöd på frukost samt löste problemet med Hertz. En annan detalj - gratis WiFi om bokningen görs direkt mot hotellets sajt annars en kostnad om bokningen skett via annan bokningssajt. I övrigt blir det lite trist boende med de här stora hotellkedjorna, opersonligt och "robotmässigt".

Datum för vistelsen: januari 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Tack nikwid
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jordan J, Manager på Stamford Plaza Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2016
Google-översättning

Dear nikwid,

Thank you for taking the time to review.

We are pleased to know that you were happy with the room. We apologise for the disappointment in regards to the service on arrival and the alarm clock - we have re-trained our teams and will ensure that we eliminate these issues from reoccurring.

We hope to welcome you back on your next visit to New Zealand.

Kind regards,

Jordan
Guest Services Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 augusti 2011

Min man bokade en svit för vår bröllopsdag - sista gången vi besökte detta hotell för vår bröllopsresa var känd det känt som "monarken" - Redan från början med betjänt och ankomst vid receptionen fanns det bra vibrationer.
Rummet var vackert presenterat, en stor svit på 10:e våningen, stearinljus, rosenblad, musik och kyld Moët vid ankomsten - utsökta handgjorda bakverk och salta tilltugg skall läggas till den redan perfekta atmosfären.
Faciliteterna är underbara, sängen oerhört bekväm och massor av små extrasaker i hela sviten.
Läget är bra , en kort 5-10 min promenad till viadukten och det nya "Wynyard Quarter". För att vara helt ärlig så skulle jag inte bry mig om den senare för kvällen, Viaduct har ett långt större utbud och en mycket mer erfaren personal och service. Wynyard är dock perfekt för en promenad en solig dag och eventuellt för en kaffe.
Vi gillade verkligen vår vistelse i Stamford och hoppas att de njuter av den extra kundkretsen som RWC 2011 kommer att ge dem - Efter att ha tillbringat tid utomlands vi tror att Stamford står starkt mot och i vissa fall överstiger många andra anläggningar och vi tackar dem och deras personal för att de verkligen förstår värdet av bra service : -)

Tack psnz
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
StamfordPlazaAkl, Manager på Stamford Plaza Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2011
Google-översättning

Dear Pip
Congratulations once again on your Wedding anniversary. Thank you for your positive feedback.
Look forward to welcoming you and Steve back at Stamford Plaza Auckland.
Regards
Edwin Saldanha

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: juni 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
JohnB16116, Manager på Stamford Plaza Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
JohnB16116, Manager på Stamford Plaza Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
JohnB16116, Manager på Stamford Plaza Auckland, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen