“Bra!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch
Middagsalternativ: Frukost, Lunch
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal. Bra utbud och god mat! skulle verkligen rekommendera att äta här igen. 5/5 toasts!

Tack melvineriksson

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal. Och det kändes skönt att få känna sig som hemma i Sverige igen efter en tid på resande fot.

Tack Henrik M
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Gick dit fettisdagen för att se om det var något svenskt utöver namnet och blev positivt överraskad då det både fanns semlor (och andra svenskheter) och personalen pratade svenska!

Tack OscarKroeger
Omdömet skrevs 22 december 2017

Fantastiskt fint litet café som serverar svensk fika och mat. Supertrevlig personal och ett perfekt stopp om du är i Cairns.

Tack jossan94
Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Vi åt god svensk mat och drack julmust! Trevligt bemötande! Trevligt att få prata svenska! Kommer gärna tillbaka!

Tack Jenny S

Resenärer som tittade på Cafe Fika tittade också på

Cairns, Cairns District

Besökt Cafe Fika? Berätta vad du tyckte!