“Supergod mat, trevlig personal.”
Omdöme om Algot fra Havet

Algot fra Havet
Rankad som nr 3 av 8 Restauranger i Anholt
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Supergod mat, trevlig personal. Varmrökta laxsalladen var ljuvlig och mycket mättande. Stora portioner! Lagom stor meny.

Datum för besöket: juli 2020
Tack emery12345

Omdömet skrevs 29 augusti 2019 från mobil enhet

Bra mat, fantastisk öl och trevlig personal! Boulebana utanför och lekplats på systerstället bredvid är en bonus för barnen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Snobben-Gulis
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Trevlig personal. Jag tog en asiatisk laxsallad, riktigt god och mycket mat. Min man tog stjearneskott som också var gott och stor portion . Kanske lite i dyraste laget men gott och rikligt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack fastspring
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Har just avslutat en vecka på Anholt fylld av sol och god mat. Klart bästa stället på ön heter Algot fra havet. Har ätit både luncher och middagar på stället och det håller topklass oavsett tid på dygnet! Topp rätterna är rökta räkor med aioli och Stjerneskud.
Fredagskvällens skaldjursbuffe var också riktigt vass!
Att personalen är trevlig och effektiv gör inte saken sämre!

Datum för besöket: juli 2018
Tack thomasmD3591KX
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Jag åt på Algot fra havet med min familj vi är 4 st och alla tyckte det var supergott! Jag beställde fiskefrikadeller med rågbröd och det är bannemej det godaste jag har ätit i fiskväg. Mina föräldrar åt havskräftor och jag smakade några, tycke det smakade helt outstanding!! Tumme upp för Algots!!!

Datum för besöket: juni 2018
Tack tim_985

Resenärer som tittade på Algot fra Havet tittade också på

Anholt, Northdjurs Municipality

Besökt Algot fra Havet? Berätta vad du tyckte!