Öppet i dag: 09:30 - 17:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti
Mer information

Rekommenderade upplevelser i och omkring Sydney
från 44,00 US$
från 32,30 US$
från 161,30 US$
från 29,30 US$
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Otroligt vacker park att kolla igenom. Kostar 6 australiska dollar och har du rullstol kostar det 3 dollar då du inte har full access till hela parken. Trevligt personal. Roligt att finna en del saker i trädgården som finns i Kina. Ta en fika innan du är på väg ut. Tog många kort här.

Tack LindaH4279
Omdömet skrevs 25 augusti 2016

Chinese Garden of Friendship vid Darling Harbour är utan tvekan Sydneys bästa oas! Helt fantastiskt att kunna ha en så harmonisk och fin plats i hjärtat av Sydney. Absolut värt ett besök.

Tack FiviH2
Omdömet skrevs 2 maj 2016

En vacker trädgård med rofylld stämning. Genomtänkt anläggning med blommor och vatten i fin harmoni.

Tack Timonvillma
Omdömet skrevs 19 januari 2016

Rekommenderas ett besök. Ligger alldeles nära Darling Harbour. Mycket fina näckrosor. mycket ställen att sitta ner och njuta.

Tack buldooo
Omdömet skrevs 6 januari 2015

Mitt i det häktiska chinatown med sin intensiva kommers ligger denna oas, där man får ro och vandrar mellan uppbyggda stenmonument, dammar med guldfiskar och en oerrhörd blomsterprakt. Här kan man avnjuta en kopp kinesiskt grönt te med välbehag. Här får man från i kommersen utanför parken.

Tack rolflotta