Öppet i dag: 09:00 - 17:00

från 32,79 US$
från 68,48 US$
från 199,63 US$
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Vackert promenadstråk mitt i Sydney. Havet alldeles jämte och ett myller av blommor. Kakaduor som flyger fritt och sjunger strålande vackert. Njutning.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Smile1968
Omdömet skrevs 6 december 2017

Jag rekommendera en tidig morgonpromenad. Massor av intressanta blommor och träd. Finns dessutom en mängd fåglar att betrakta.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack 893runec
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Var i Sydney under 5 dagar och behövde inte gå samma väg någon gång. Man upptäcker nya områden hela tiden, positivt med gratis entre till utställningar.

Datum för upplevelsen: november 2017
Tack 17malint
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Luktade gott i parken. Fotade en del växter och träd när jag besökte parken. Bra utsikt över Sydney beroende på var du ställer dig. Ett måste att besöka.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack LindaH4279
Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Så fint att bara gå runt och njuta av exotiska växter och djur. Även underbar utsikt över havet och Opera Huset

Datum för upplevelsen: december 2016
Tack myannalord