Spara

från 43,50 US$
från 97,80 US$
från 39,80 US$
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Är man i Sydney är ju Bondi Beach ett måste. Väl värt ett besök. Trevliga life-guards. Rent och snyggt.

Tack Blomdal
Omdömet skrevs 28 januari 2018

En härlig utflykt till Bondi Beach med en magisk strand och mängder av matställen på andra sidan Arden St.

Tack Håkan A
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Vi gjorde ett obligatoriskt besök på Bondi Beach, lite svårt att hitta parkering för bilen men efter ett tag så löste det sig.
Mycket varmt och fint väder vid vårat besök.
Otroligt med folk i området men inga problem att få plats på stranden.

Tack Peter A
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Precis som på tv. Magisk promenad längs med klipporna bort mot Tamara och Bronte.
Strandpromenaden på Bondi är magisk.
Träffade även på livräddarna från tv-serien.
Bra restauranger längs med gatan och underbar glass.
Hittade även marknaden.

Tack Malin T
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Jag och mina kompisar var här i februari 2016. Fin strand med mycket trevligt folk som är öppna och sociala. Funkar kanon om du bara tänkt sola och bada en hel dag men också lika bra att hänga vid på kvällarna för att lära känna nytt folk!

Tack Axel K