Holiday Inn Old Sydney(Sydney)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 168 US$/natt.

Adina Apartment Hotel Bondi Beach Sydney(Bondi)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

The Grace Hotel Sydney(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Shangri-La Hotel Sydney(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Shangri-La.com
  • Pool
Meriton Suites Zetland(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

Veriu Central(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Central Railway Hotel(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 80 US$/natt.

Ovolo 1888 Darling Harbour(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

5 2895 294 av 6 768 omdömen
Omdömet skrevs 10 mars 2013

• Bodde här: april 2012, reste ensam
Omdömet skrevs 4 mars 2013

Tips för att välja rum: Ask for a view of the Harbour & the Opera House. Higher floors have better views.
  • Bodde här: februari 2013, reste i arbetet
Omdömet skrevs 3 mars 2013

• Bodde här: november 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 3 mars 2013

• Bodde här: februari 2013, reste som ett par
Omdömet skrevs 2 mars 2013

Tips för att välja rum: If you can splurge go for the Full Harbour View Room. It is well worth it as the view is stunning.
  • Bodde här: januari 2013, reste som ett par