Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (7 221)
Filtrera omdömen
7 221 resultat
Medlemsbetyg
4 236
1 792
672
306
215
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
4 236
1 792
672
306
215
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 7 221 omdömen
Omdömet skrevs 15 januari 2017 från mobil enhet

Ett hotell med ett fantastiskt läge samt ett tydligt inslag i Sydneys skyline.
Underbart bara att sitta i fönstret och titta, timme ut timme in:)
Hade tur och blev uppgraderade av den hjälpsamma och tillmötesgående personalen. Det är verkligen ett bra hotel, men en viss känsla av att bäst före datumet är passerat är påtaglig ibland.
Helrenovering vore på sin plats.
Men trots det är jag supernöjd.
Frukosten var riktigt bra. Bland annat Egg Benedict med rökt lax, galet bra.

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Peter F
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 december 2014

Bra service, snabb hjälp med att hitta sevärdheter och krogar. Mycket centralt och fantastisk utsikt över jättehamnen i denna härliga stad. Bra med lounge där det serverades kaffe och kvällsdrink med smårätter.

  • Bodde här: november 2014, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
1  Tack Anders A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: augusti 2018, reste med vänner
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kieron H, Resident Manager på Shangri-La Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kieron H, Resident Manager på Shangri-La Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Kieron H, Resident Manager på Shangri-La Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen