Holiday Inn Old Sydney(Sydney)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 175 US$/natt.

Shangri-La Hotel Sydney(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Adina Apartment Hotel Bondi Beach Sydney(Bondi)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Meriton Suites Zetland(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 196 US$/natt.

Veriu Central(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 102 US$/natt.

Central Railway Hotel(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 78 US$/natt.

Ovolo 1888 Darling Harbour(Sydney)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Omdömet skrevs 15 januari 2017 från mobil enhet

Helt okej hotell. Fräscha rum och bra badrumsprodukter, men vi bodde på våning 4 vilket innebar utsikt rakt in i en lufttrumma på huset bredvid. Högre upp kan nog vara bättre. Läget är bra, och man kan promenera till många mysiga ställen i närheten. Italienska restaurangen i botten är grym, och MO runt hörnet har bra frukost.

Incheckningen och personalen var rätt oengagerad, och såväl tog samtal och ringde och gjorde matbeställningar när vi väntade på att få checka in. Det, utan att det var någon kö bakom oss och istället för att vara löst på någon minut fick vi vänta 10 min.

Bodde här: januari 2017
Tack SofiaVik
StevenGargano, General Manager på Cambridge Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2017

Hi SofiaVik,

Thank you for sharing your feedback with us. We take all comments seriously as without them we won’t be able to continuously improve and develop our accommodation. It is disappointing to know you had a few issues during your stay as this certainly isn’t the experience we strive to provide our guests. Please know your comments regarding your slow check in have been passed onto the Front Office Manager and he has spoken to the appropriate staff reminding them of the importance of ensuring a quick and smooth check in.

We are pleased you enjoyed Mo’s the café located around the corner from the hotel. They certainly provide a great atmosphere and some tasty food. It is great you found your room to be cleaned to a good standard and enjoyed the bathroom amenities. I hope we can rekindle your confidence in the Cambridge Hotel Sydney and welcome you back soon.

Omdömet skrevs 16 april 2016 från mobil enhet

Trevlig och hjälpsam personal. Rummet är ok. Ett plus är att det finns tvättmaskiner som man kan låna till en kostnad av 3 australienska dollar. Frukosten är ok och restaurangen har god mat. Finns även en pub som har bra mat i närheten som samarbetar med hotellet.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Angelica B
StevenGargano, General Manager på Cambridge Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2016

Hi Angelica B,

We are delighted to that you found our staff friendly, helpful and you appreciated the use of the washing and drying machines and found them good value for money.

Thank you also for your feedback ion the restaurant and it has been forwarded to the restaurant manager.

We look forward to welcoming you back when next you are visiting Sydney.

Warm regards

Omdömet skrevs 18 december 2014

Ett stort rum med två stora sängar. Vi använde en att sova i och hade våra kläder mm på den andra. Balkong. Liten men trevligt att sitta och titta ut och ta en fördrink på innan vi gick ut för kvällen. Saknade dock möbler, så vi fick under någon timme använda stol och sittdyna från rummet. Personalen var trevliga och tillmötesgående. Frukosten var ordinär men med jättegod yougart som extra plus. Eftersom det är ett konferenshotell kunde det bli lite väl stimmigt vissa tider på morgonen. Ett väldigt perfekt läge eftersom man gick ner till centrum på 15 minuter och slapp alltför mycket billjud och stök. Det fanns en bassäng och spa som såg ganska tråkigt ut, vi använde det aldrig.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
2  Tack inthemiddleoflife
StevenGargano, General Manager på Cambridge Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2014

Hi inthemiddleoflife,

Thank you for sharing your feedback. We are pleased you enjoyed your spacious room and took advantage of your private balcony for an evening drink before heading out. The reception areas can get busy at peak times when we are experiencing a high occupancy, but we are pleased this didn’t prevent you from engaging with our pleasant front desk staff. It is great you found the location to be ideal enjoying the short stroll to the CBD. Again, we thank you for your feedback and look forward to welcoming you back soon.

Omdömet skrevs 1 december 2014

Frukosten är bra. Rummet helt ok! Personalen är riktigt bra, trevlig, hjälpsamma och tillmötesgående. Hotellet ligger i ett lugnt område av Sydney men ändå nära centrum.Jag anser att detta hotell är ett bra alternativ i ett perfekt läge.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
1  Tack CG453
StevenGargano, General Manager på Cambridge Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2014

Hi CG453,

Thank you for your feedback. It is great to know you had a wonderful stay with us finding our location to be ideal and quiet and your room to be perfect. We are pleased the staff were friendly, helpful and assisted you when required and we look forward to welcoming you back soon.

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 19 augusti 2014

Bra läge, nära till affärer, restauranger och barnen älskade inomhuspool. Bil parkering var mycket litet och trångt, bra att de rekommenderar en liten bil. Personalen var vänlig, hjälpsam och tillgänglig när den behövs.

2  Tack Robert B
StevenGargano, General Manager på Cambridge Hotel Sydney, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2014

Hi RobertB,

Thank you for your feedback. We agree our car park can be a bit challenging for larger cars this is why we mention it in our ‘Terms and Conditions’ across all booking agents, and are pleased it didn’t inconvenience you too much. It is great you experienced our high standard of service and our team assisted you efficiently when required. We are also pleased the location was ideal for your needs. The Cambridge team look forward to welcoming you back.

Kind Regards