“Lätt att resa med färjorna.”
Omdöme om Sydney Ferries

Sydney Ferries
Rankad som nr 5 av 565 saker att göra i Sydney
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Utförlig information om färjorna är lätt tillgänglig. Bra information om resrutter och tider.
Att Opalkortet gäller är en stor fördel.

Tack bielke

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Ett måste Manly beach och "stadsdel". Tar 20 min med färjan. Så pittoreskt och charmigt med sina små hus som påminner om karibien. Vackra sandiga stränder

Tack karlarthur
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Ett oerhört härligt sätt att färdas kommunalt i Sydney. Lätt att hitta och ta sig fram. Sköna färjor med trevlig personal.

Tack Lotta W
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Vi gjorde utflykter till Manly och till Woolwich med dessa färjor och det är billigt, enkelt, vackert och mycket avkopplande.

Tack Håkan A
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 17 november 2016

En resa ut till Manly med färjan innehåller både sol, exotiskt sällskap och saltstänk. Servering finns om man blir sugen. Toaletten är ren och sittplatser finns både ute och inne. Resmålet Manly är en fin upplevelse. Stranden är fin och själva orten består av fina matstälven och affärer.

Tack kurt070

Resenärer som tittade på Sydney Ferries tittade också på

Sydney, New South Wales

Besökt Sydney Ferries? Berätta vad du tyckte!