Tripadvisor
Odkarby
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Trevligt , ren stuga! Sköna sängar! Trevligt bemötande av stugvärdarna. Stuga lugnt beläget nära strandbastu och vatten . Vi hade otur med vädret och därför en aning tråkigt . Detta är för dig som vill komma bort från stress och folk . Grilla, softa, bada och basta utan att störas av grannar. Elbastu inne i stugan och en vedeldad gemensam vid stranden .

Vi är trots vädret nöjda med vistelsen . Lagom nära till affären i godby och inte heller allt för långt till mariehamn . Detta är verkligen ute på landet, med åkrar och fin natur omkring.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Petteri J
MariaAland, Ägare på Hjortö Stugor & Stockhus, svarade på det här omdömetSvarade 25 juni 2018

Tack för recensionen, ni hade verkligen otur med midsommarvädret, blåst och regn.
Tack så mycket för denna gång och hjärtligt välkomna tillbaks !

Omdömet skrevs 14 augusti 2016

Trevligt boende med utmärkt service. Den stuga vi hyrde hade egen bastu men vid stranden fanns bastu som man fick använda tre timma/vecka. Tre timmar en kväll eller dela upp det som man ville. Vi hade den tre kvällar med en timme/gång.
Fri tillgång till roddbåtar men ville man ha motor fick man hyra det.
Det fanns även en enmanskajak och en kajak för två personer som man fritt fick använda.
Några minigolfbanor fanns också på området men dom var inte bra. Vinda och sneda och skulle behöva åtgärdas.Även gungställningen var under all kritik. Jag lät inte mina barn använda gungorna efter jag sett hur ostadig gungställningen var.
Men stugan och boendet var utmärkt så det rekommenderas starkt.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Bronnqvist
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömet skrevs 29 april 2016

Datum för vistelsen: april 2016
Omdömet skrevs 6 oktober 2013

Rumstips: las cabañas van acordes al nº de huéspedes. las cabañas grandes son preciosas
Datum för vistelsen: augusti 2013