“Bra lunchbuffe ”
Omdöme om Brasseriet

Brasseriet
Rankad som nr 1 av 3 Restauranger i Stöten
Beskrivning: I Brasseriet kan du njuta av fantastisk mat och goda drycker. Menyn har ett stort utbud med allt du förväntar dig att hitta. Här serveras frukost, lunch och à la carte. Vid lunchtid kan du äta dig mätt på någon av våra två rätter i buffén.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bra prisvärd lunch i lodgestil med egen barnbuffet, salladsbar, soppa, bröd, kött och fisk. Väldigt trevlig personal.

Tack Jenny R

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fick ett otroligt bra bemötande på restaurangen. Maten var supergod och vällagad. Vi tog lammet och tonfisk till förrätt vilket var fantastiskt. Mums!

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 4 mars 2018

1/ Menyn gick inte att läsa utan ficklampa!, dvs. usel belysning.
2/ Brassetburgare: Bad om att få den medium. Anlände en torr överstekt burgare. Den dåliga belysningen gjorde att det inte gick att se vad maten/tillbehören bestod av. Överdåd av jalpenjo som inte upptäcktes pga bristande belysning.
3/ Ryggbiffen inte helt OK.
4/ Vi fick ett hörnbord. Kändes som kylskåp med viss luftrörelse.
5/ Jag gillar inte servitör med uppknäppt skjorta.
6/ Vinet var helt OK

Tack IoSFrancetti
Omdömet skrevs 4 april 2018

Besökt Brasseriet? Berätta vad du tyckte!