Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Så trevlig personal både reception och butik/restaurang.

Mkt fin camping. Vi bodde i stugbyn. Bra stugor, finns det som behövs. Kan önska fläkt eller liknande, blir väldigt varmt i stugan. Fräsch servicebyggnad!
Nära och bra till den fantastiska stranden.
Det var verkligen inte sista gången vi åker hit :)

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack sooophi
Fredrik Nilsson, Ägare på Marias Camping, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2020

Men vilka fina ord! Tack Sooophi!
Vi kollar på uppdatering av stugor inför kommande säsonger, så jag tar med din feedback där!
Varmt välkomna åter!

//Fredrik

Omdömet skrevs 11 augusti 2020

Har besökt campingen flera gånger årligen under lång tid. Vid senaste tillfället hade ett ägarbyte skett, vilket kanske kan förklara försämringarna. Nu spelas musik ÖVERALLT, på stranden, toaletterna, butiken, restaurangen och i en lastbil på campingen. Livemusiken på kvällarna uppskattas, men i samtal med andra gäster förstår jag att jag inte är ensam om att tröttna på det konstanta oljudet av "svenska sommarhits". Att behöva lyssna på Drängarnas "om du vill bli min fru" på skyhög volym när man i lugn och ro vill inhandla frukostfrallor tog helt bort min härliga semesterkänsla.

Att förvandla hela campingen till ett "disco" tror jag är ett stort misstag. Tyvärr är det mycket tveksamt om jag återvänder till vad som brukade vara min favoritplats på västkusten

Tack Appstore8889

Hej Appstore8889.
Tack för din feedback.
Vi har ingen intention att skapa ett "disco" av campingen. Musik i servicehusen har varit efterfrågad och uppskattad av många. Detsamma gäller stranden, där vi iår försökt skapa lite liv, när man inte kunnat ha livespelningar. Också uppskattat av väldigt många. I övrigt så har vi ingen mer musik. Varmt välkommen åter :)

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Campingen var helt okej. Nära till allt. Bra badstrand.
Ungarna gillade allt som fanns att göra. Betyget skulle ha blivit bättre om inte det var för shopen

Det enda minuset var den lilla affären. Otrevlig personal. Otydlig märkning av varor. Skulle köpa frallor på morgonen. Kollade på skyltningen och det var 3 st för 20 kr. Men när jag skulle betala så var det 2 för 20 kr. Han börja jiddra om att borde se vad det kostar mm

Men överlag så hade vi en grym vistelse på campingen.

Tack Paradise252789

Tack för din feedback!
Vi är nya ägare av campingen sedan ett par veckor, och restaurang och butik är utarrenderad f.n. Jag tar med mig din feedback till dem. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Tältade en natt och kan varmt rekommendera denna campingen. Servicehusen är städade och personalen är trevlig!
Finns en restaurang på området och en liten affär.
Till havet kommer du på bara fem minuter. Har ingenting att klaga på! :)

Tack Loovve

Tack för fina ord Loovve! Välkommen tillbaka :)

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Kommit hem efter två fantastiska veckor på Marias Camping!

Grymt läge precis på stranden.
Vi låg en vecka i tält och en vecka i stuga.
Servicehusen var rent och fint och allmänt väldigt trevlig stämning på campingen.

Redan bokat in oss för nästa år igen.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack kirderf88jo
Fredrik Nilsson, Ägare på Marias Camping, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2020

Tack för fina ord! Ser fram emot att ha er här hos oss igen! Varmt välkomna!
//Fredrik