Öppet i dag: 09:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
turridning på stor häst

fantastisk natur och mycket bra hästar. vi red 4 timmar i bokskogarna och marken täckt av ... läs mer

Omdömet skrevs 11 maj 2021
900brittw
Väldigt trevligt ställe

Omdömet skrevs 2 maj 2021
AlmaCallderyd
Läs alla 17 omdömen

Omdömet skrevs 11 maj 2021

fantastisk natur och mycket bra hästar.
vi red 4 timmar i bokskogarna och marken täckt av vitsippor.
härliga galopper .
kan varmt rekommenderas

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack 900brittw
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Red fina Herkules, väldigt trevlig häst och väldigt fina ridvägar. Man fick ett fint förtroende av värden när man red hästarna! Fick ta många fina kort med dem och fick galoppera och trava. Kommer definitivt att komma tillbaka!

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack AlmaCallderyd
Omdömet skrevs 6 april 2021

Underbar tur i fantastisk natur. Hit kommer man tillbaka! Underbara hästar och fantastiska värdar. Här kan man också övernatta!

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack Storochliten
Omdömet skrevs 22 mars 2021

Ett fantastiskt möte med naturen på bästa sätt. Så fina hästar i , alltid trevliga och pigga. Bästa bemötandet var gång jag kommer. Vill dit igen. Ett Toppenställe

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack lottac162
968sofiaw, Chef på Tostarp Bed'n Ride, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2021

Det ör lika trevligt varje gång du kommer och rider hos oss, Varmt välkommen tillbaka :)

Omdömet skrevs 21 mars 2021

En underbar ridtur i en fantastiskt fin miljö. Väl bemött och väl guidad tur genom Söderåsens trevliga skogar. Mycket trevliga hästar också!

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack 645oliwers
968sofiaw, Ägare på Tostarp Bed'n Ride, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2021

Tack för ditt fina omdömme och varmt välkommen tillbaka :)