“Fru”
Omdöme om Lotta på Åsen

Lotta på Åsen
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ljungbyhed

Kom tjugo i fem, ingen kö men fick ändå vänta på någon som ville komma till kassan. Väl där får jag till svar att det går inte att få några våfflor för de stängt av våffeljärnet kvart i fem. Då var hon inte ens kvart i fem. Järnen ville man inte starta för att de tog så lång tid att bli varma, konstig eftersom de precis måste stängt av dem. Att de inte har fullt med mackor är okej men att inte kunna göra två våfflor som vi kunde ta med är usel service. Helt ok OM det stått på hemsidan att sista våffelbeställningen görs 16:30 eller 16:45. Trist att köra en halvtimme och få åka hem utan.

Datum för besöket: september 2021
Tack vadensj_s2021

Omdömet skrevs 24 augusti 2021 från mobil enhet

Besökte Lotta på Åsen en strålande augustidag. Mysig trädgård där man kunde sitta. Coronaanpassade avstånd ute och inne. Våfflorna var väldigt goda! Övrigt sådär.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 383mjp
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Gott och mysigt men synd att de var väldigt otrevlig personal. Kommer inte återkomma tyvärr. Synd med en sån som skulle kunna vara en pärla

Datum för besöket: juli 2021
Tack 430malinn
Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe.
Beställningen levereras till bordet. I samband med detta kommer även bordsduk på plats. Ger ett gott intryck. Både köttbulle och räkmackan var klart godkänt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Strupo
Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Väldigt mysigt och pittoreskt. Väl värt ett besök om man har vägarna förbi! God fika också :) man fick en egen liten kaffekanna i koppar

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Emblalala

Resenärer som tittade på Lotta på Åsen tittade också på

Ljungbyhed, Skåne län

Besökt Lotta på Åsen? Berätta vad du tyckte!