“Kan rekommenderas”

Lotta på Åsen
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ljungbyhed
Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Trevligt ställe.
Beställningen levereras till bordet. I samband med detta kommer även bordsduk på plats. Ger ett gott intryck. Både köttbulle och räkmackan var klart godkänt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Strupo

Omdömet skrevs 4 oktober 2020

Väldigt mysigt och pittoreskt. Väl värt ett besök om man har vägarna förbi! God fika också :) man fick en egen liten kaffekanna i koppar

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Emblalala
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

En vänligt bemötande, goda räksmörgåsar och mycket glutenfritt att välja mellan. Bara sitta ner och njuta i den underbara trädgården.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack eeiiooeeiioo
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Ett historiskt sett utmärkt kafé Men denna gång var en stor besvikelse. En köttbullmacka med både köpt toastbröd, köttbullar och rödbetssallad. Kaffet var dessvärre sämre än på autobahn. En kakbuffe som knappast lockar många under 65.
Omgivningen är fin och här finns mycket att förbättra. Hoppas ni bara hade en dålig dag..

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack fine70
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Lång väntetid men kaffet var gott och även det som beställdes till. Vi åt våfflor,sju sorters kakor och räkmacka. Fin miljö att sitta i. Verkar något underbemannade.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Ulrika S

Resenärer som tittade på Lotta på Åsen tittade också på

Ljungbyhed, Skåne län

Besökt Lotta på Åsen? Berätta vad du tyckte!