“Gott och gemytligt!”
Omdöme om Lotta på Åsen

Lotta på Åsen
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ljungbyhed
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

En vänligt bemötande, goda räksmörgåsar och mycket glutenfritt att välja mellan. Bara sitta ner och njuta i den underbara trädgården.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack eeiiooeeiioo

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Ett historiskt sett utmärkt kafé Men denna gång var en stor besvikelse. En köttbullmacka med både köpt toastbröd, köttbullar och rödbetssallad. Kaffet var dessvärre sämre än på autobahn. En kakbuffe som knappast lockar många under 65.
Omgivningen är fin och här finns mycket att förbättra. Hoppas ni bara hade en dålig dag..

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack fine70
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Lång väntetid men kaffet var gott och även det som beställdes till. Vi åt våfflor,sju sorters kakor och räkmacka. Fin miljö att sitta i. Verkar något underbemannade.

Tack Ulrika S
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr inte i närheten av förra ägarens kvalitet. Det tog jättelång tid innan vi serverades. Våfflorna katastrof, smakade färdig pulvermix. Kaffet var bra men vi kör inte fler gånger till Lotta på åsen bara för kaffet.

1  Tack 53pern
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Lång väntetid, de ”rejäla” mackorna som utlovades på menyn var små och tråkiga. Rabarberpajen smakade ok, men var mest en liten hög på en liten, liten tallrik. Helt galet, inte minst med de priserna. Man känner sig tyvärr bara besviken och kommer inte igen.

Tack jennypennyhejsanhopp

Resenärer som tittade på Lotta på Åsen tittade också på

Ljungbyhed, Skåne län

Besökt Lotta på Åsen? Berätta vad du tyckte!