“Trevligt men lång väntetid”
Omdöme om Lotta på Åsen

Lotta på Åsen
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ljungbyhed
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Lång väntetid men kaffet var gott och även det som beställdes till. Vi åt våfflor,sju sorters kakor och räkmacka. Fin miljö att sitta i. Verkar något underbemannade.

Tack Ulrika S

Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Tyvärr inte i närheten av förra ägarens kvalitet. Det tog jättelång tid innan vi serverades. Våfflorna katastrof, smakade färdig pulvermix. Kaffet var bra men vi kör inte fler gånger till Lotta på åsen bara för kaffet.

1  Tack 53pern
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Lång väntetid, de ”rejäla” mackorna som utlovades på menyn var små och tråkiga. Rabarberpajen smakade ok, men var mest en liten hög på en liten, liten tallrik. Helt galet, inte minst med de priserna. Man känner sig tyvärr bara besviken och kommer inte igen.

Tack jennypennyhejsanhopp
Omdömet skrevs 9 juli 2020

Tyvärr tyvärr.
Lotta på Åsen är definitivt inte som det en gång var, troligen efter ännu ett ägarbyte.
Väldigt lång väntan på våfflor och kaffe, drygt 30 min, och då var det inte ens halvfullt med besökare. Dessutom saknades skedar och socker till kaffet, trots att vi påpekade detta vid beställning.
Det som slog mig mest var det otrevliga bemötandet av den som jag tror var den nya ägaren. Inte värt besöket, trots idyllen.

2  Tack 288mattiasj
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Åt goda våfflor i fin miljö. Mycket välordnat med anledning av Corona. Bra parkeringar och många sittplatser. Rekommenderas som utflyktsmål!

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack 431karinp

Resenärer som tittade på Lotta på Åsen tittade också på

Ljungbyhed, Skåne län

Besökt Lotta på Åsen? Berätta vad du tyckte!