“Lång väntetid och små portioner”
Omdöme om Lotta på Åsen

Lotta på Åsen
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Ljungbyhed
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Lång väntetid, de ”rejäla” mackorna som utlovades på menyn var små och tråkiga. Rabarberpajen smakade ok, men var mest en liten hög på en liten, liten tallrik. Helt galet, inte minst med de priserna. Man känner sig tyvärr bara besviken och kommer inte igen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack jennypennyhejsanhopp

Omdömet skrevs 9 juli 2020

Tyvärr tyvärr.
Lotta på Åsen är definitivt inte som det en gång var, troligen efter ännu ett ägarbyte.
Väldigt lång väntan på våfflor och kaffe, drygt 30 min, och då var det inte ens halvfullt med besökare. Dessutom saknades skedar och socker till kaffet, trots att vi påpekade detta vid beställning.
Det som slog mig mest var det otrevliga bemötandet av den som jag tror var den nya ägaren. Inte värt besöket, trots idyllen.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack 288mattiasj
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Åt goda våfflor i fin miljö. Mycket välordnat med anledning av Corona. Bra parkeringar och många sittplatser. Rekommenderas som utflyktsmål!

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack 431karinp
Omdömet skrevs 7 juni 2020

Att ta över en så bra rörelse och lyckas förstöra det goda rycket på så kort tid är svårt att förstå, hur man lyckas med. Men efter besöket förstod vi varför. Man har gjort om det till snabb kassa välj vad du vill från meney, betala och gå och sätt dig och vänta. Räkna med snabb service om det går på in det 30 min. Beställde färdig paj och kaffe. Väntetid 40 min. Sedan kommer de in med en liten känna kaffe till 2 personer och vid påpekande att det bara var en liten känna svarar de, det är till 2 personer och sedan går därifrån.
35 kr för 1 kopp kaffe utan påtår.
Nej, inte värt att besöket.

Datum för besöket: juni 2020
3  Tack 865oddg
Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Underbart ”sommarfik” eller söndagens resmål...
Här blir man serverad, av flinka tjejer, en gudomlig våffla med valfri sylt o nybryggt kaffe, eller 7 sorters kakor eller en macka på nybakt bröd, vad mer kan man begära. Nu i coronatider är borden spridda på ”lagomavstånd” i trädgården så alla är nöjda. Prisbilden är väldigt moderat. Nybyggt dass o nygjord parkering ”säkerställer” besöket. Kör dit!!

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Linuskatten

Resenärer som tittade på Lotta på Åsen tittade också på

Ljungbyhed, Skåne län

Besökt Lotta på Åsen? Berätta vad du tyckte!